Browsing category

Marketing Online

Marketing Online,

Cand este indicat sa trimiti un Newsletter?

Cand este indicat sa trimiti un Newsletter?

Cand este indicat sa trimiti un Newsletter?

In ciuda faptului ca marketingul tinde sa se concentreze mai mult pe partea de social media, e-mail marketing-ul ramane o parte importanta a oricarei campanii de marketing, alaturi de newsletter. Este o modalitate buna atat pentru agentii pentru a pastra legatura cu clientii cat si pentru clienti sau alte entitati pentru a afla informatii noi despre promotii, evenimente, produse sau servicii nou lansate.

Indiferent ca ne place sau nu e-mail marketing-ul nu va disparea prea curand.
Un studiu recent efectuat de catre GetResponse asupra celor peste 21 de milioane de e-mail-uri trimise de catre clienti cu ajutorul acestei platforme, a dezvaluit date foarte utile.

Astfel:
– 23.63% din e-mail-uri au fost deschise in prima ora de la trimiterea acestora, numarul deschiderilor s-a micsorat odata cu trecerea timpului.
– Majoritatea e-mail-urilor sunt trimise in intervalul 6:00 – 12:00, e-mail-urile pleaca intr-un numar mai mic dupa ora 00:00.
– E-mail-urile care sunt trimise la ora 8:00 sau 9:00 dimineata sau 15:00 sau 20:00 dupa-amiaza au cele mai bune rezultate
Cel mai un timp pentru a trimite mail-uri este atunci cand clientii au timp sa-l verifice, este foarte important sa experimentati, dar sa le si cunoasteti foarte bine obiceiurile.

0no comment
Marketing Online,

Promovarea unei Agentii de Turism – Sfaturi utile

Promovarea unei Agentii de Turism - Sfaturi utile

Promovarea unei Agentii de Turism – Sfaturi utile

 

Pentru marea majoritate a turistilor din Romania vremea biletelor din hartie sau a drumurilor inutile pana la agentia de turism din centru pentru a lua o brosura s-a incheiat, astazi ne orientam catre platforme de tursim online care sunt actualizate si disponibile la orice ora si accesibile de oriunde pe orice device (calculator, tableta, smartphone).
Orice agentie de turism trebuie sa se adapteze si sa devina activa in mediul online; citeste in continuare cateva recomandari pentru a fi mai acolo unde va cauta actualii si posibilii clienti.

1. Realizarea unui site sau updatarea celui existent: Pentru ca utilizatorii sa ramana pe site acestia trebuie sa gaseasca informatiile de care au nevoie in cel mai scurt timp.
Site-ul unei agentii de turism ar trebui sa permita vizualizarea ofertelor si rezervarea acestora online precum si posibilitatea achitarii integrale sau partiale a pachetului ales prin mijloace sigure si modern de plata. Nu uitati ca utilizatorii trebuie sa poata obtine usor mai multe informatii daca au nevoie, incercati sa afisati preturile, chiar daca sunt orientative, creati o pagina pentru hoteluri care sa contina filtre de cautare, permiteti adaugarea de recenzii etc.2. Combina offline-ul cu online-ul prin intermediul codurilor QR. Codurile QR sunt folosite de cativa ani si in Romania, acestea permit realizarea unei legaturi intre eforturile de promovare in mediul offline prin intermediul pliantelor, bannerele etc. cu cele din online.
Functionalitatea unui cod QR este: Dupa scanarea codului printr-o aplicatie instalata pe telefon/ tableta, utilizatorul este directionat catre o pagina web sau o aplicatie unde va primi mai multe informatii, codul QR trebuie sa fie o completare a ofertei de pe suportul offline.3. Publica filmulete – poti oferi sfaturi legate de planificarea unei calatorii sau prezentarea unor obiective turistice.

Crearea de continut video si promovarea acestuia prin platformele de profil este un instrument foarte eficient de marketing online si comunicare.

Recomandam creerea unor canale personalizate pe fiecare platform video de tipul Youtube, Vimeo, Trilulilu, intrati pe pagina de promovare video pentru mai multe informatii.

4. Mix retele de socializare: Facebook – Twitter – Pinterest – Instagram. Activitatea din turism reprezinta in esenta cunoastere, vedem locuri noi, intalnim oameni si culturi diferite. Primul lucru pe care il facem cand ne intoarcem din vacanta este sa postam fotografii/ filmulete, sa povestim intamplari si sa adaugam prieteni noi. Alege reteaua sociala potrivita obiectivelor companiei pentru a crea o comunitate de turisti care vor impartasi experientele lor si vor posta recenzii relevante.

5. Brand ambasador. Chiar daca este un concept nou a inceput sa prinda contur si in Romania, trebuie doar sa alegi un blogger cunoscut pe domeniul tau de activitate care sa promoveze brand-ul in mediul online.
Speram ca aceste sfaturi au fost de folos si dorim tuturor un concediu placut !
0no comment
Marketing Online,

Modalitati pentru promovarea eficienta a unui Hotel

Modalitati pentru promovarea eficienta a unui Hotel

Cum iti promovezi hotelul in mediul online

Te intrebi de unde ar trebui sa incepi cand vrei sa promovezi un hotel in mediul online? Ce ar trebui sa oferi utilizatorilor pentru a te diferentia de concurenta? Vezi cativa pasi pentru o promovare mai eficienta.

1.    Identitate vizuala usor de recunoscut si servicii de copywritting.
O poveste care merita spusa, o poveste care merita promovata. Este un lucru bine stiut ca in mediul online doar informatia buna circula. Inainte de toate trebuie sa te gandesti de ce esti tu mai special? Ce poti aduce nou sau cum poti fi diferit? Trebuie sa gasesti lucruri simple, dar unice prin care poti iesi in evidenta. Pe timpul verii cum ar fi sa dai un cornet cu inghetata clienilor cand se cazeaza sau sa faci o intalnire de networking la o cafea cu oaspetii.

Recomandam:

  • realizarea unui logo unic, expresiv si usor de retinut impreuna cu realizarea unui slogan original, de asemenea va recomandam daca exista buget si realizarea materialelor colaterale, carti de vizita, mape de prezentare, antet, semnatura e-mail etc, toate acestea trebuiesc organizate intr-un manual cu reguli de aplicare care formeaza intregul pachet de branding, pentru astfel de servicii aveti nevoie de o persoana sau de o agentie cu experienta, va stam la dispozitie cu servicii de naming, realizarea unui logo si a materialelor colaterale nu ezitati sa ne contactati.
  • realizarea unui short story sau a unei povesti dezvoltate, pornind de la echipa, valori, experienta, avantaje, viziune, planuri de viitor se poate crea o poveste de succes, daca aveti nevoie de servicii de creare texte pentru site, short story sau alte materiale va stam la dispozitie.

2. Dovezi reale despre locatie organizate eficient:

In primul rand aveti nevoie de un site usor accesibil unde trebuiesc organizate eficient materiale de calitate precum, poze, materiale video si tururi virtuale.

Versiune de site in mai multe limbi minimi limba engleza. Metode de contact multiple, facile si moderne: site, telefon, mesagerie instant, e-mail, WhatsApp si eventual Facebook.

Toate informatiile esentiale sa fie afisate la “vedere” informatii despre locatie (harta), servicii, preturi, metode de plata, metode de transport si transfer de la aeroport, metode de retur a banilor si despagubiri daca este cazul (Termeni si conditii), posibilitate de a face, modifica sau inchide o rezervare prin intermediul site-ului, blog cu informatii utile reactualizat frecvent.

Dovezi reale: crearea conturilor si afisarea review-urilor din toate sursele (direct pe site, locatii Google, Booking, Tripadvisor, Foursquare, site-uri locale etc).

3. Promovare online locala:

Trebuie sa te asiguri ca hotelul tau se afiseaza neaparat in rezultatele locale, astfel aveti nevoie de crearea unui cont Google Locatii si promovarea lui. Implementarea Schema.org ajuta foarte mult la o pozitionare cat mai buna in Google Locatii.

In afara de aceste lucruri site-ul trebuie sa fie accesibil de pe orice dispozitiv mobil si trebuie sa incarce foarte rapid.

O afisare in top Google Locatii va fi influentata de prezenta in directoarele locale si semnalele date de retelele de socializare, astfel va trebui sa le acordati atentie si acestor medii de promovare.

4. Promovare online masurata:

a. Promovare pe Google si alte motoare de cautare: aici recomandam Google Locatii, optimizare seo sau optimizare pentru motoarele de cautare Google si Bing, Bing Maps si Bing Locatii.

b. Social media: creare conturilor de Facebook, Linkedin, Instagram, Pinterest, Twitter si Google +, reteaua Google Plus are un impact direct asupra cautarilor.

Foloseste retele de socializare pentru a promova zona ta, obiective turistice care merita vizitate, evenimente importante, nu uita sa le oferi si solutia de cazare, hotelul tau.

Crearea unor campanii pe Facebook si Instagram deoarece pentru piata din Romania si restul Europei sunt cele mai eficiente canale, de asemenea in functie de fiecare hotel in parte ar trebui testata si o campanie pe Linkedin.

Atentia cea mai mare ar trebui sa fie acordata in mare parte asupra contului de Facebook.

c. Campanii PPC (cost per click): cele mai importante pentru acest tip de activitate sunt Google Adwords, Facebook, Bing ads, Linkedin.

d. E-mail marketing si Push notifications: daca sunt utilizate corect, aceste canale de comunicare si promovare sunt foarte eficiente, prin intermediul lor se pot afisa noutatile, reducerile si programele de loialitate.

e. Marketing prin continut: acesta poate atrage clienti si comunica eficient, puteti realiza infografice, poze, ebook-uri, .pdf-uri, materiale video, comunicate de presa, articole utile, noutati pe blog.

O parte un pic mai grea, de care se ocupa oamenii de PR, este pastrarea unei legaturi stranse cu jurnalistii si editorii revistelor de specialitate, in eventualitatea in care vor sa faca un editorial despre un hotel sau despre o destinatie de vacanta sa fii sigur ca vei fi contactat, acest serviciu poate fi si platit.

f. Video marketing: promovarea pe site-uri specializate in continut video Youtube, Vimeo, realizarea unor prezentari video ale hotelului, prezentari video de la unele evenimente, tutoriale despre cum sa faci o rezervare online.

Pentru toate aceste canale de comunicare este nevoie de masurarea rezultatelor, astfel recomandam inserarea unor scripturi pentru masurarea conversiilor si a rezultatelor + inregistrarea comportamentului vizitatorilor pe site.

g. Promovarea si vanzarea pe site-uri de specialite: Incheie parteneriate cu agentii cunoscute si inscrie-te pe site-uri precum booking.com, tripadvisor.com, hotels.com, tripadvisor.com, foursquare.com, site-uri locale turistinfo.ro, trivago.ro, momondo.ro, travelro.roetc, vei primi rezervari directe in cazul booking.com si hotels.com si recenzii prin intermediul tripadvisor.com. Pe langa avantajele evidente, aceste site-uri te ajuta sa cresti si autoritatea domeniului tau.

5. Realizarea unui program de fidelizare a clientilor:

Acest program de fidelizare a clientilor aduc rezultate foarte bune pe termen lung, te ajuta sa faci fostii musafiri sa revina si iti reduc costurile de promovare.

Se poate crea un program de loialitate online, card de membru cu ajutorul unui cod de bare sau se poate face inscrierea intr-un program de fidelizare deja existent de tipul Minicards, Lyoness.

6.  Promovarea offline:

Aceasta promovare offline trebuie sa fie sincronizata cu cea online printre cele mai importante metode amintim:

a. Banere stradale si roll up-uri, prezentari video, publicitate la metrou, tramvai, cladiri de birouri, restaurante, taxi-uri, mijloacele de transport care fac transferul la aeroport, companii aeriene, direct in aeroport.

b. Promovare in presa scrisa, TV si radio.

c. Organizeaza evenimente si incurajeaza persoanele invitate sa distribuie informatiile aflate, fotografiile, le poti oferi reduceri, gratuitati, bonusuri etc pentru a le “usura” efortul depus.

d. Promovare offline creativa, realitatea virtuala si augmentara, marketing necoventional.

Daca aveti nevoie de: realizarea unei platforme sau aplicatii online de rezervare pentru hotelul dvs + dezvoltare, design de brand si web design, promovare online nu ezitati sa ne contactati.

RETINETI: Intr-un mediu dinamic, originalitatea si creativitatea cu care distribui informatiile te ajuta sa iti cresti afacerea foarte rapid.

 CERE OFERTA

0no comment