Optimizare SEO

Pentru ca site-ul sau magazinul dvs. online merita expunerea la care visati, Plum Media va ofera cele mai bune servicii de optimizare SEO pentru TOP motoare de cautare Google, Yahoo, Bing

Vezi Portofoliu SEO
optimizare SEO

Garantii Optimizare SEO

Cresterea pozitiilor in motoarele de cautare si a traficului provenit din acestea.

Prima pagina in Google insa nu putem garanta o anumita pozitie datorita update-urilor foarte frecvente – Google realizeaza update-uri zilnice.

Cresterea volumului de vanzari si a vizibilitatii brandului in mediul online.

O echipa dedicata pentru implementarea modificarilor de programare, design, cresterea UX (experienta utilizatorului), copywriting si crearea de continut.

Un raport de activitate si statistici detaliate pentru pozitile ocupate in Google in raport cu concurenta precum si accesul NON STOP la acestea de pe orice dispozitiv (desktop, laptop, telefon, tableta).

Respectarea recomandarilor Google ce fac referire la indexarea SEO (search engine optimization) si transparenta totala.

*NU vom colabora cu 2 firme ce au acelasi domeniu de activitate.

ahrefs
seo powersuite
cognitive-seo
similar web
moz
google search console

Servicii de Optimizare SEO

Optimizarea SEO va poate transforma site-ul intr-unul mai usor de gasit de catre potentialii clienti. Google este cel mai important motor de cautare, iar cresterea pozitiei unei pagini web este importanta pentru orice fel de afacere. Astfel, pentru ca proiectul sau site-ul dvs. sa fie pe primele locuri (sau pe prima pagina a rezultateor la cautare), trebuie sa investiti in servicii SEO de calitate.

Iar cum traficul unui site vine, in marea sa majoritate, din Google, optimizarea SEO a textului de pe acel site devine esentiala in strategia de vanzari a oricarui management responsabil.

Cere Oferta SEO
optimizare seo video

Descopera Serviciile de Optimizare SEO

Tot ce ai nevoie, intr-un singur loc

Analiza SEO – Cuvinte Cheie si Stabilire Landing Page-uri

Aici, vom face o cercetare a cuvintelor cheie care au potential de a genera trafic din motoarele de cautare. Pornind de la cuvintele cheie principale vom cauta alte cuvinte cheie specifice de tip long-tail ce au un volum mare de cautare si o competitie relativ redusa.

Astfel, vom stabili care landing page-uri sunt cele mai relevante pentru cuvintele cheie gasite. Un research al cuvintelor cheie realizat corect pentru o campanie seo ar trebui sa reflecte o imagine cat mai completa a site-ului si a continutului in sine.

Analiza Pietei si a Potentialului de Crestere Seo

In aceasta etapa, vom analiza intentiile de cautare ale utilizatorilor pe internet: ce cumpara, de unde si cat de des. Majoritatea antreprenorilor nu au stabilit inca un obiectiv al afacerii lor, iar acest lucru ar trebui sa fie realizat pentru a stii unde ne dorim sa ajungem.

Pentru analiza pietei se pot combina datele obtinute prin intermediul mai multor instrumente de analiza: Moz, Semrush, Ahrefs, Seomonitor, Similarweb, Seranking, Seo Power Suite, Geo Ranker si Cognitive Seo. De asemenea, se pot identifica manual resurse si statistici utile cum ar fi cele de pe Statista.

Cele mai importante avantaje atunci cand facem o analiza a pietei din punct de vedere SEO si al dezvoltarii afacerii prin intermediul internetului / specific al traficului provenit dintr-o vizibilitate crescuta in motoarele de cautare:

  • Dimensiunea pietei, daca afacerea este sezoniera, posibilitatile de dezvoltare (sunt foarte multe nise pentru care nu exista volum de cautare in motoarele de cautare, iar atunci obiectivele SEO trebuie setate corect sau daca mai este oportuna lansarea unei campanii SEO)
  • Identificarea celor mai importanti concurenti cu cea mai mare vizibilitate in motoarele de cautare (sunt cazuri cand beneficiarul unei afaceri online nu-si cunoaste concurentii pozitionati in topul cautarilor pe motoarele de cautare)
  • In functie de nisa, care sunt principalele avantaje oferite de competitori (de ex. pret, calitate, suport clienti, garantie extinsa, metode moderne de livrare si plati, posibilitate de achizitionare in rate)
  • Ce platforme de comert electronic sunt folosite de principalii competitori (custom, Shopify, CMS Open Source WordPress-Woocommerce, OpenCart, Prestashop, Magento). Sunt anumite platforma care pot ajuta sau ingreuna procesul de optimizare SEO.
  • Principalele surse de trafic (motoare de cautare, reclama platita PPC, social media, e-mail marketing, trafic direct, referal)
  • Identificarea cuvintelor cheie cu cea mai mare concurenta dpdv SEO si identificarea unor noi oportunitati de ranking
  • Profilul de backlink-uri (numarul si autoritatea surselor de backlink, ancorele folosite, vechimea backlink-urilor, frecventa cu care au primit backlink-uri)
  • Existenta unei strategii de marketing prin continut si gasirea unor noi oportunitati de marketing prin continut (Videomarketingul, native advertising, continut vizual)
  • Comportamentul motorului de cautare pentru tipul de afacere ce se doreste a fi promovat prinSEO. In functie de nisa, motorul de cautare trateaza in mod diferit site-urile si modul cum expune rezultatele. Acest tratament diferentiat este practicat mai ales de Google, cel mai important motor de cautare la nivel mondial.
  • Brandingul de care beneficiaza concurenta si daca acest lucru poate impacta o campanie de SEO

Obiectivul unui magazin online poate sa fie de exemplu cresterea traficului organic cu 35-40% sau depasirea unui competitor din nisa dvs cu privire la rezultatele organice si vizibilitatea in motoarele de cautare. Pentru o campanie SEO de succes este necesara atat stabilirea unui obiectiv SEO si o analiza a randamentului magazinului online pe nisa in care isi desfasoara activitatea, cat si monitorizarea competitiei.

Audit SEO Tehnic

Un audit seo ne ajuta sa descoperim ce ar mai trebui imbunatatit in cadrul campaniei de optimizare seo, astfel incat dupa realizarea acestuia vom avea o viziune de ansamblu impreuna cu o serie de lipsuri si probleme care afecteaza performanta site-ului.

Audit-ul trebuie realizat obligatoriu atat la inceputul unui nou proiect de seo cat si frecvent (o data la 2-3luni) pentru a fi la curent cu eventualele probleme ce pot aparea pe parcursul optimizarii seo. Specialistii nostri Seo se vor ocupa in intregime de acest proces pentru a identifica lipsurile si ulterior vor implementa o strategie seo pe baza datelor din audit.

Optimizare SEO On Page

In acest proces vom pune in practica rezolvarea problemelor tehnice si lipsurilor gasite in audit pentru a avea o campanie seo cu rezultate. Daca partea tehnica a site-ului nu este pusa bine la punct, orice efort de a obtine rezultate din Seo poate fi in zadar. Vom rezolva problemele tehnice si de uzabilitate precum:

  • Probleme de canonicalizare.
  • Identificare continut duplicat.
  • Verificare meta title si description.
  • Existenta sitemap si robots pentru ca motoarele de cautare sa inteleaga mai bine continutul site-ului
  • Accesibilitate, structura ierarhica echilibrata.
  • Implementare microformate.
  • Viteza de incarcare a website-ului.
  • Design responsive, optimizat pentru mobile.
  • Verificare paginatie rel=next,prev.
  • Structura interna de linkuri si arhitectura url-uri.
  • +Alte optimizari ce tin de User Experience.

Optimizare SEO Off Page si Creare de Linkuri Relevante

In aceasta etapa de optimizare seo off-page toate implementarile au loc in afara site-ului cu scopul de a obtine cat mai multe backlinkuri de calitate relevanta pentru nisa dvs. In 2019 focusul a fost indreptat catre calitatea si relevanta continutului. Aceasta etapa nu mai este atat de importanta ca in anii precedenti, deoarece metoda de cumparare a linkurilor a devenit oarecum evidenta, iar Google nu mai pune accent ca inainte pe numarul linkurilor. In orice caz, optimizarea seo off page este necesara pentru orice campanie seo care sa aiba rezultate.

Ce presupune optimizarea seo off-page?

Pentru motoarele de cautare, numarul linkurilor si calitatea acestora reprezinta un feedback, un transfer de autoritate catre site-ul unde se face trimitere prin ancore. Calitatea si numarul backlink-uri pot fi un factor de diferentiere a pozitiilor in rezultatele organice. Ancorele folosite pentru backlink-uri ajuta la intelegerea continutului care urmeaza sa fie afisat, atat de utilizator cat si de catre Google. In acest fel, putem folosi ancore sinonime sau cu potrivire partiala pentru a incerca sa le oferim un indiciu motoarelor de cautare cu scopul de a ne plasa in rezultatele organice pe cuvintele cheie vizate. Pe langa aceste lucruri, strategia off-page va include si: postari relevente pe diferite forumuri, incrierea in cataloage de afaceri sau directoare si imbunatatirea prezentei in retelele sociale.

Optimizare SEO Locala

Optimizarea Seo Local presupune imbunatatirea vizibilitatii in motoarele de cautare pentru cautari relevante care includ indicatori geografici precum: optimizare seo bucuresti sau agentie seo bucuresti. Daca detii o afacere locala cum ar fi: hotel, pensiune, cafenea etc, vei avea nevoie de trafic relevant din zona de unde iti desfasori activitatea, iar acest lucru necesita o optimizare seo locala.

Seo On-Page reprezinta un element important pentru optimizarea locala. Aici vom avea grija ca atat continutul paginii, cat si meta titlu si descrierea sa contina locatia business-ului. Alte elemente care vor fi optimizate: implementare schema.org, adaugare in Google My Business, imbunatatire prezenta in social media.

Monitorizare si Raportare SEO

In aceasta etapa ne vom ocupa de masurarea frecventa a pozitiilor cuvintelor cheie vizate si a traficului organic generat de acestea. Ulterior, specialistii nostri seo vor studia piata in amanunt si vor identifica noi oportunitati pentru a extinde libraria de cuvinte cheie in functie de cererile de pe piata si trenduri.

Ne vom folosi de instrumente profesionale seo pentru a monitoriza intreaga campanie seo si pentru a verifica eficienta acesteia. Veti avea acces in permanenta la Seranking unde o sa puteti urmari pozitiile in rezultatele organice pentru fiecare cuvant cheie vizat.

Parerea clientilor nostri

Suntem foarte mandri de serviciile pe care le oferim clientilor nostri. Cititi mai jos ce au spus acestia despre noi.

Maria Dimieru

www.mariadimieru.ro

Apreciez colaborarea pe care o am cu agentia Plum Media. Sunt atenti la nevoile specifice ale afacerii tale si vin cu solutii concrete care te ajuta sa obtii rezultatele dorite. Ii recomand cu incredere!
Carmen Paun

www.terwhoo.ro

Recomand pentru servicii de web design si optimizare seo excelente, o agentie de web design cu servicii foarte bune.
Mihai Nae

Am ales agentia de web design Plum Media pentru transparenta de care au dat dovada inca de la prima intalnire, site-ul de prezentare al firmei mele a fost facut bine si la un pret corect iar ulterior servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) au adus un flux de clienti continuu, recomand compania Plum Media, probabil cea mai buna firma de web design din Bucuresti
Purcaru Florin

Am ajuns pe prima pagina foarte rapid cu depozitul meu de haine second hand, ii recomand pentru serviciile de seo
Hey Moto

www.heymoto.ro

100% satisfacuti de colaborarea cu Plum Media.
Am colaborat cu ei in creare site, marketing si promovare online, Google Ads si campanii social media.
Daca ar fi sa descriem in 3 cuvinte experienta: proptitudine, seriozitate si profesionalism. Recomandam cu incredere!
Florin Ciobanu

Multumesc Ciprian pentru rezultatele pe SEO, esti cel mai tare! BEST TEAM!
Cere Oferta SEO

Portofoliu Optimizare SEO

Marco Amanet Auto

Optimizare SEO

Cropmarket

Optimizare SEO

Leonhardt Learning

Optimizare SEO

Full Fashion House

Optimizare SEO

Vollmax

Optimizare SEO

Bed Fashion

Optimizare SEO

agentie seo cu rezultate

Avantaje Optimizare SEO

  • Va asiguram ca site-ul este prezent in motoarele de cautare
  • Optimizare SEO – Cel mai durabil mod de promovare
  • Creste exponential vizibilitatea si credibilitatea brandului
  • Atrage mai multi clienti interesati de serviciile firmei
  • Economisiti bani pe termen lung, iar traficul este mai targetat
  • Imbunatatire rata de conversie pentru traficul generat prin SEO
  • Crestere volum de trafic neplatit
  • Crestere vanzari din cuvinte targetate
Cere Oferta SEOPortofoliu SEO

Oferte de Pret Pentru Serviciile de Optimizare SEO

Alege pachetul potrivit nevoilor business-ului tau!

SEO Start up
250
/ luna
Audit SEO & Keyword Research
Backlink-uri lunare : 2+
Articole blog propriu: 2 pe luna
Consultanta & Suport
Minim 6 Luni
Cere Oferta SEO
SEO Avansat
500
/luna
Audit SEO & Keyword Research
Backlink-uri lunare : 4+
Articole blog propriu: 2 pe luna
Consultanta & Suport
Minim 6 Luni
Cere Oferta SEO
SEO Premium
1000
/luna
Audit SEO & Keyword Research
Backlink-uri lunare : 6+
Articole blog propriu: 2 pe luna
Consultanta & Suport
Minim 6 Luni
Cere Oferta SEO

Ce implica pachetele de optimizare SEO?

  1. Trimite trafic targetat pe site-ul tau atingand o pozitie in Top 10 Google
  2. Audit on page si off page (analiza si indicatii) pentru stabilirea unei strategii;
  3. Analiza profilului de linkuri;
  4. Analiza concurentei;
  5. optimizarea paginilor de destinatie (obstacole ce pot scadea rata de conversie);
  6. Optimizare SEO locala
  7. Creare linkuri de calitate (echipa de copywritteri, avem retea proprie de site-uri);
  8. Instalarea codurilor de conversie si analiza;
  9. Acces la o platforma personalizata unde se pot vizualiza pozitiile cuvintelor cheie, evolutia lor, profilul de linkuri, problemele site-urilor;
  10. Raportare lunara.
  11. Suport tehnic
  12. Perioada contractuala de minin 6 luni

GHID OPTIMIZARE SEO

Cine nu si-ar dori ca site-ul sau sa obtina prima pozitie in motorul de cautare Google? Pentru a atinge acest obiectiv, cu siguranta este nevoie sa cunosti notiuni elementare despre optimizare SEO.

Ti-am pregatit o serie de informatii actualizate care te vor ajuta sa te afirmi inaintea concurentilor!

In ghidul de optimizare SEO 2022 vei afla cum functioneaza acest serviciu si care sunt primii pasi pe care trebuie sa ii faci pentru a incepe acest intreg proces. De asemenea,  vei descoperi ce include SEO on-page si off-page, care sunt diferentele dintre acestea si cum le poti aplica pentru rezultate spectaculoase.

Si asta nu e tot! In caz ca nu stiai deja, continutul website-ului tau se afla in stransa legatura cu optimizarea SEO.

Cu cat continutul este mai bogat, iar textele sunt unice si imbunatatite constant, cu atat vei obtine pozitii mai bune in motorul de cautare Google! Astfel, brand-ul tau se va bucura de notorietate, iar tu de cresterea vanzarilor.

Ce e si mai important in procesul de optimizare SEO este ca poti contribui la afisarea prioritara a website-ului tau prin inserarea unor link-uri care fac trimitere catre acesta, pe alte site-uri.

De exemplu, daca alegi redactarea unor articole de interes pentru publicul tau, le poti posta in diferite publicatii online.

Trebuie sa stii ca un rol important il are si blog-ul de pe website-ul tau.

Pe langa faptul ca iti tii la curent publicul cu noutati si stiri legate de produsele sau serviciile tale, poti folosi cuvinte cheie care vor contribui la obtinerea unor pozitii mai bune in motorul de cautare Google.

Acum ca ti-am povestit despre optimizarea SEO, insa foarte pe scurt, poti afla mai multe detalii accesand Ghidul De Optimizare SEO 2022. Acolo gasesti toate informatiile pe care probabil le-ai tot cautat pana acum. Lectura placuta!

 

Vezi Ghid SEO

Vezi Ghidul de Optimizare SEO 2022!

De la an la an, motoarele de cautare devin tot mai inteligente, iar agentia noastra este pregatita sa va ofere strategii si tehnici creative pentru rezultate reala si masurabile.

Vezi Ghid SEO

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si fii primul care afla ultimele noutati SEO.

Inca mai stai pe ganduri?

Expertii nostri in servicii de optimizare SEO asteapta sa te cunoasca si sa iti ofere solutii pentru businessul tau!

Cere Oferta SEO

Articole Blog SEO

Descopera blogul nostru cu informatii utile pentru site-ul tau.

Backlinkuri toxice și cum pot afecta acestea strategia de SEO
Backlinkuri toxice și cum pot afecta acestea strategia de SEO

Backlinkurile au un rol esențial în SEO, contribuind la îmbunătățirea poziției unui site în rezultatele motoarelor de căutare și la creșterea autorității online. Însă, nu toate backlinkurile sunt create la […]

Read more
De ce AI nevoie de un copywriter?
De ce AI nevoie de un copywriter?

În lumea digitală de azi, în care internetul este saturat de site-uri, articole și bloguri, diferențierea unui brand devine din ce în ce mai dificilă. Fiecare afacere dorește să se […]

Read more
Motivele pentru care este crucial sa apelezi la o companie de web design pentru crearea unui magazin online

Tot mai multe afaceri isi muta operatiunile online, iar crearea unui magazin online a devenit o necesitate absoluta pentru multi comercianti. Cu toate acestea, dezvoltarea unui magazin online eficient si […]

Read more