Browsing category

Social Media

Social Media,

De ce sa investesti in Social Media?

De ce sa investesti in Social Media?

De ce sa investesti in Social Media?

Tot mai multe companii se indreapta spre social media fara sa stie exact ce doresc sa obtina, este adevarat ca social media ofera oportunitatea de a fi mai aproape de potentialii clienti si de a modela intr-un mod pozitiv reputatia companiei, dar pentru a va atinge obietivele nu plecati la drum fara un plan bine structurat.

Social media este in continua dezvoltare de aceea o prezenta active este absolut necesara.
In Romania cele mai cunoscute si utilizate retele de socializare sunt Facebook si Twitter si mai nou Pinterest. La nivel global Facebook a depasit 800 de milioane de utilizatori anul acesta si nu mai punem la socoteala miliardele de like-uri si share-uri de pe parcursul anului.

Utilizatorii care detin cont pe retele de socializare sunt mai receptivi si cauta, de obicei, produse si servicii in mediul online, apropierea de acestia prin intermediul diferitelor retele de socializare va poate aduce un plus in fata concurentei si implicit cresterea vanzarilor.

Integrarea social media in strategia de marketing este o necesitate pentru orice companiei moderna, indiferent de domeniul de activitate al acesteia, este intr-adevar mai simplu de creat o comunitate in jurul unor produse sau servicii de larg consum, dar in unele cazuri, faptul ca nu sunt prezenti concurentii companiei dumneavoastra pe retelele de socializare poate fi un avanjat.
Social media nu necesita ivestitie initiala, pentru companiile mici, care nu dispun de bugete foarte mari, este un inceput bun si ieftin.

Clientii dumneavoastra sunt prezenti acolo deja, nu trebuie sa va ganditi ca majoritatea utilizatorilor sunt tineri, din datele eliberate de catre Facebook se pare ca aproape jumatate au peste 45 de ani, deci oricare ar publicul tinta al companiei dumneavoastra este present pe retelele sociale, aveti acum acces la un mijloc eficient de a ajunge mai usor la clientii dumneavoastra.

0no comment
Social Media,

Inceputul retelelor sociale

Inceputul retelelor sociale

Inceputul retelelor sociale

De-alungul timpului, internetul a devenit cea mai buna modalitate de a promova un produs, un brand sau un serviciu, mai intr-un tarziu au aparut si retelele sociale.

Ce sunt retelele sociale?

Sunt site-uri, unde persoanele tin legatura cu altele, si in acelasi timp impart poze, videouri, informatii, interese. Majoritatea retelelor sociale ofera si posibilitatea de a avea o conversatie in “direct”. De asemenea, unele ofera si posibilitatea de-a crea sau de a fi adaugat intr-un grup, astfel ajungi sa imparti lucruri cu persoanele care au aceleasi interese ca si tine, in acest punct isi fac aparitia si companiile.

In momentul de fata exista o multime de retele sociale active in mediul online, insa doar unele au captat atentia companiilor. Cateva dintre cele mai importante retele sociale sunt Facebook, Linkedin, Twitter, si mai nou Pinterest.

Dintre cele 4 enumerate, Facebook detine suprematia si are cel mai mare numar de utilizatori. Facebook ofera utilizatorilor posibilitatea de-a avea o pagina comerciala, care este utila pentru firme, trupe de muzica etc. In plus, are si o multime de aplicatii care ajuta la promovarea si personalizarea paginii.

Primul pas ce trebuie facut pe Facebook este acela de-a crea o pagina, iar mai apoi de a o personaliza si incarcata cu informatii adecvate. Este foarte important sa se mentina actualizata pentru a putea avea contact direct cu publicul, care poate fi clientela intr-o afacere.

Pentru a obtine mai multi membri, se vor invita initial prietenii, cunoscutii, colegii de lucru/scoala, si cum sa nu, sa se includa un link al website-ului  companiei.

Reteaua Linkedin a fost creata in anul 2003, de atunci, aceasta a acumulat o multime de utilizatori din peste 200 de tari. Nu de curand, Linkedin a ajuns la 200 de milioane de utilizatori. Poate ca este o cifra mica pentru o retea sociala (in comparatie cu Facebook), dar aceasta este dedicata in special firmelor.

Linkedin ofera posibilitatea de a publica date ca: experienta, educatie, pagini web si recomandari.

De ce sa folosim retelele sociale?

1.    Este folosit de catre expertii in marketing
Retelele de socializare sunt  o mina de aur ce poate fi exploatata pentru a creste castigurile financiare. De aceea, nu se poate intoarce capul acestei oportunitati.
2.    Bune pentru aproape orice nisa
In lumea marketing-ului pe retele sociale isi au loc toate nisele. Se poate promova un site indiferent de nisa acestuia: carti electronice, articole pentru casa, medicina/sanatate, golf… si lista continua pana la domeniile de care poate n-ati auzit niciodata.
3.    Este Gratuit!

Da! Acesta este cel mai mare plus, este GRATIS! Retele sociale va pot scuti sa aruncati bani pentru publicitate. Si apropo, nu uitati ca ce-i bun se promoveaza intotdeauna singur!

0no comment
Social Media,

5 campanii de promovare pe Facebook de succes

5 campanii de promovare pe Facebook de succes

5 campanii de promovare pe Facebook de succes

Am vorbit in articolele precedente despre importanta promovarii companiilor pe retele de socializare, continuam asadar seria articolelor despre social media; de aceasta data va prezentam 5 campanii realizate pentru Facebook care, credem noi, sunt foarte creative si care au starnit reactii pozitive din partea utilizatorilor acestei retele, deci sa urmarim cu atentie.

Primul  clip prezinta o aplicatie ce apartine brand-ului Heineken si se numeste “Heineken Beer Tender”. Aceasta aplicatie iti da oportunitatea de a imparti o bere cu un prieten oriunde in lume.

Posteaza articolul vestimentar preferat pe Facebook, o idee buna pentru orice magazin offline, “I like Diesel” este numele aplicatie.

Multe brand-uri au multumit fanilor pentru activitatea si implicare lor, dar nici unul dintre ele nu a reusit sa o faca atat de personal, vedem “Kraft Likeapella”

Cea de-a patra aplicatie, preferata noastra de altfel, se numeste “Fanwagen” dezvoltata de Volkswagen. Aplicatia readuce in atentia fanilor masinile Beetle si T1 in forma originala, dar cu functii noi, poti si castiga una dintre masini la finalul campaniei.

Un video desprins parca dintr-un film de groaza, probabil cea mai ciudata aplicatie de pe Facebook, aplicatia foloseste fotografiile si localizarea ta pentru a crea un film, iti da palpitatii.

Gasiti mai multe videoclipuri pe canalul nostru de YouTube

0no comment
Social Media,

Nu ignorati Social Media

Nu ignorati Social Media

Nu ignorati Social Media

Simtim cu totii cum retelele sociale iau amploare atat in Romania, cat si peste tot in lume, iar in acest articol veti gasi cateva motive pentru care va sfatuim sa nu ignorati Social Media.

Desigur, trebuie amintit inca de la inceputul articolului ca un PR Social influenteaza sistemul de cautare si relationare ale unui brand si ca Social Media functioneaza pe principiul “telefonului fara fir”.

Totusi, Social Media nu mai e demult o joaca!

E vizibil ca Facebook primeste toata atentia noastra, insa sa nu uitam de intreaga paleta de instrumente Social Media care este extrem de vasta si deloc de neglijat. (amintim desigur si de Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest, Google +).

Stiati ca:

– utilizatorii online petrec peste 700 de miliarde de minute pe Facebook?
– unul din noua oameni de pe planeta are cel putin un cont pe Facebook?
– peste 2.5 milioane de siteuri/ bloguri au integrat Facebook in sistemul lor (comentarii, logare, butoane de share/like)
– 71% dintre consumatori sunt influentati in decizia de cumparare de parerile prietenilor si ale rudelor, comentate pe Social Media
– foarte multi din utilizatori de social media viziteaza profilul de pe retelele sociale ale prietenilor de minim 2 ori pe zi. (Unii mai gelosi chiar si de mai multe ori.)
–  aproximativ 400 de milioane de oameni citesc bloguri personale si alte site-uri nisate
– cititul blogurilor personale a crescut (pe scara globala) cu peste 66% intr-un singur an
– peste 300 de milioane de oameni distribuie continut video
– peste 494 de milioane de oameni se uita la videoclipuri online.
– pana in 2015, 90% din contentul online va fi video
– In Google +, +1 e moneda de schimb – toate plusurile se aduna si reprezinta valoarea brandului pe care-l reprezinti
-intre 500 – 700 de mii de romani au cont pe Linkedin
– peste 3000 de poze pe minut sunt urcate pe Flickr

Motive de tot felul ar mai fi… insa cu siguranta ati inteles din toate de mai sus de ce nu trebuie sa ignoram Social media. De asemenea, concentrati-va pe acele intrumente unde clientii din targhetul dvs sunt mai activi.

Sfatul nostru ar fi sa mentineti o comunicare prietenoasa cu comunitatea din Social Media!

Pentru mai multe detalii despre campaniile Social Media accesati site-ul nostru.

0no comment
Social Media,

Plum Media isi consolideaza strategia in domeniul digital

Plum Media isi consolideaza strategia in domeniul digital

Plum Media isi consolideaza strategia in domeniul digital

Facebook, Google +, Linkedin, Pinterest, You Tube, Twitter, precum si blogurile sunt canale de comunicare tot mai populare in randurile romanilor in ultimul timp. Multi dintre proprietarii de magazine online (si in general oamenii pasionati si activi in mediul online) au realizat ca prezenta lor pe aceste retele de socializare este o metoda excelenta de promovare.

Noi ne-am marit echipa in aceasta toamna si continuam asadar investitia in online avand specialisti dedicati maximizarii potentialului acestui mediu.

Brandul tau nu comunica pe retelele sociale – Twitter, Facebook, Google +, Pinterest sau LinkedIn?
sau
Sunteti prezenti dar totusi simtiti ca e loc de mai bine, dorind sa lucrati cu o echipa de specialisti?

Incepand din aceasta luna, Plum Media te asteapta pe site pentru a-ti imbunatati strategia de promovare a site-ului sau magazinului tau online.


Contacteaza-ne si poti avea:

– specialisti pentru online pentru ca va ajuta la strategie, comunicare si control, in functie de necesitatile afacerii
– o comunicare constanta cu fanii brandului tau
– promovare in blogosfera locala care este extrem de importanta


De ce sa fii prezent pe retelele sociale?

– pentru ca in Romania sunt peste 5 milioane de oameni pe Facebook si atunci este foarte important sa ii urmaresti, atat pe ei cat si pe cei de pe Twitter, Google + sau LinkedIn, iar o parte din acestia sunt posibili clienti a business-ului tau
– echipa Plum Media stie sa combine cu succes marketingul, SEO, designul si campaniile Social Media pentru a aduce profit clientilor
– si pentru ca in ONLINE suntem mai puternici!

0no comment