Browsing category

Social Media

Social Media,

Inceputul retelelor sociale

Inceputul retelelor sociale

Inceputul retelelor sociale

De-alungul timpului, internetul a devenit cea mai buna modalitate de a promova un produs, un brand sau un serviciu, mai intr-un tarziu au aparut si retelele sociale.

Ce sunt retelele sociale?

Sunt site-uri, unde persoanele tin legatura cu altele, si in acelasi timp impart poze, videouri, informatii, interese. Majoritatea retelelor sociale ofera si posibilitatea de a avea o conversatie in “direct”. De asemenea, unele ofera si posibilitatea de-a crea sau de a fi adaugat intr-un grup, astfel ajungi sa imparti lucruri cu persoanele care au aceleasi interese ca si tine, in acest punct isi fac aparitia si companiile.

In momentul de fata exista o multime de retele sociale active in mediul online, insa doar unele au captat atentia companiilor. Cateva dintre cele mai importante retele sociale sunt Facebook, Linkedin, Twitter, si mai nou Pinterest.

Dintre cele 4 enumerate, Facebook detine suprematia si are cel mai mare numar de utilizatori. Facebook ofera utilizatorilor posibilitatea de-a avea o pagina comerciala, care este utila pentru firme, trupe de muzica etc. In plus, are si o multime de aplicatii care ajuta la promovarea si personalizarea paginii.

Primul pas ce trebuie facut pe Facebook este acela de-a crea o pagina, iar mai apoi de a o personaliza si incarcata cu informatii adecvate. Este foarte important sa se mentina actualizata pentru a putea avea contact direct cu publicul, care poate fi clientela intr-o afacere.

Pentru a obtine mai multi membri, se vor invita initial prietenii, cunoscutii, colegii de lucru/scoala, si cum sa nu, sa se includa un link al website-ului  companiei.

Reteaua Linkedin a fost creata in anul 2003, de atunci, aceasta a acumulat o multime de utilizatori din peste 200 de tari. Nu de curand, Linkedin a ajuns la 200 de milioane de utilizatori. Poate ca este o cifra mica pentru o retea sociala (in comparatie cu Facebook), dar aceasta este dedicata in special firmelor.

Linkedin ofera posibilitatea de a publica date ca: experienta, educatie, pagini web si recomandari.

De ce sa folosim retelele sociale?

1.    Este folosit de catre expertii in marketing
Retelele de socializare sunt  o mina de aur ce poate fi exploatata pentru a creste castigurile financiare. De aceea, nu se poate intoarce capul acestei oportunitati.
2.    Bune pentru aproape orice nisa
In lumea marketing-ului pe retele sociale isi au loc toate nisele. Se poate promova un site indiferent de nisa acestuia: carti electronice, articole pentru casa, medicina/sanatate, golf… si lista continua pana la domeniile de care poate n-ati auzit niciodata.
3.    Este Gratuit!

Da! Acesta este cel mai mare plus, este GRATIS! Retele sociale va pot scuti sa aruncati bani pentru publicitate. Si apropo, nu uitati ca ce-i bun se promoveaza intotdeauna singur!

0no comment
Social Media,

De ce sa investesti in promovare Social Media?

De ce sa investesti in promovare Social Media?

De ce sa investesti in Social Media?

Tot mai multe companii se indreapta spre social media fara sa stie exact ce doresc sa obtina, este adevarat ca social media ofera oportunitatea de a fi mai aproape de potentialii clienti si de a modela intr-un mod pozitiv reputatia companiei, dar pentru a va atinge obietivele nu plecati la drum fara un plan bine structurat.

Social media este in continua dezvoltare de aceea o prezenta active este absolut necesara.
In Romania cele mai cunoscute si utilizate retele de socializare sunt Facebook si Twitter si mai nou Pinterest. La nivel global Facebook a depasit 800 de milioane de utilizatori anul acesta si nu mai punem la socoteala miliardele de like-uri si share-uri de pe parcursul anului.

Utilizatorii care detin cont pe retele de socializare sunt mai receptivi si cauta, de obicei, produse si servicii in mediul online, apropierea de acestia prin intermediul diferitelor retele de socializare va poate aduce un plus in fata concurentei si implicit cresterea vanzarilor.

Integrarea social media in strategia de marketing este o necesitate pentru orice companiei moderna, indiferent de domeniul de activitate al acesteia, este intr-adevar mai simplu de creat o comunitate in jurul unor produse sau servicii de larg consum, dar in unele cazuri, faptul ca nu sunt prezenti concurentii companiei dumneavoastra pe retelele de socializare poate fi un avanjat.
Social media nu necesita ivestitie initiala, pentru companiile mici, care nu dispun de bugete foarte mari, este un inceput bun si ieftin.

Clientii dumneavoastra sunt prezenti acolo deja, nu trebuie sa va ganditi ca majoritatea utilizatorilor sunt tineri, din datele eliberate de catre Facebook se pare ca aproape jumatate au peste 45 de ani, deci oricare ar publicul tinta al companiei dumneavoastra este present pe retelele sociale, aveti acum acces la un mijloc eficient de a ajunge mai usor la clientii dumneavoastra.

0no comment