Efectele Social Media pentru SEO

Cu toate ca este bine-cunoscut faptul ca activitatea din Social Media atrage o audienta importanta catre site-ul tau, crescandu-ti vizibilitatea, multe persoane inca nu inteleg prea bine relatia dintre Social Media si SEO.

Ce efecte are Social Media pentru SEO?

1.Functioneaza link-urile Social Media ca si backlink-uri? – Chiar daca nu sunt chiar acelasi lucru, ceea ce conteaza este ca ele au un impact asupra pozitionarii tale. Insa, link-urile Social media sunt de tipul “no-follow”, ceea ce inseamna ca ele nu sunt masurate in functie de parametrii traditionali SEO. Doar pentru ca sunt “no-follow”, asta nu inseamna ca sunt inutile. Link-urile Social Media pentru SEO atrag audienta, scad bounce rate-ul si cresc nivelul de vizibilitate.

2.Creste traficul. Un utilizator care da click pe un link din Social media ajunge de cele mai multe ori pe site-ul tau. Cel mai mare avantaj este ca este ca poti sa sa incluzi link-uri catre pagina ta in multe locuri. De la descriere, la informatiile din profil, tweet-uri, story-uri, postari si alte tipuri de pagina.

3.Social Media pentru SEO reprezinta un indicator de interes. Este foarte usor sa observi si sa masori mentiunile din Social Media care sunt facute cu privire la compania ta. Totodata, aceasta metoda este o sansa buna de a analiza feedback-ul. Prin mentiuni, aflii ce are de spus publicul despre tine. Cea mai buna modalitate de a afla aceste lucruri este sa angajezi specialisti in servicii SEO care sa deruleze o campanie de monitorizare Social Media.

4.Utilizarea continutului pentru mai mult timp este un alt efect benefic al Social Media pentru SEO. De exemplu, sa spunem ca incarci continut pe site-ul tau si il distribui pe retelele sociale. Apoi, exista posibilitatea ca cineva sa distribuie continutul pe Social Media in urmatoarea saptamana sau chiar peste 2 saptamani. Cu putin noroc, acest proces va incepe in lant, iar continutul tau va avea o viata mai lunga, bucurandu-se de trafic pentru o perioada mai mare de timp.

social media pentru seo si diversitate

Fa-te cunoscut

5. Videoclipurile YouTube in pagina de cautari. Se pare ca, de ceva timp, exista o politica ce stabileste faptul ca in afisarea unei cautari Google trebuie sa apara trei videoclipuri YouTube. Asta inseamna ca trebuie sa inveti cum sa iti faci videoclipurile de pe YouTube sa se indexeze mai bine in Google. Daca te descurci bine, poti aparea pe pagina de cautari atat cu site-ul, cat si cu videoclipuri.

6. Actiunile din Social Media diferite au efecte favorabile diferite. De exemplu exista o diferenta intre numarul de persoane care iti vad continutul si numarul de aparitii al acestuia. Acesta din urma nu tine cont de faptul ca a fost accesat sau nu, ci doar distribuit. Este foarte important sa poti obtine distribuiri din partea bloggerilor, jurnalistilor, vloggerilor si specialistilor din nisa ta. Ei te vor ajuta in promovarea afacerii tale in mai multe forme (imagini, video, text), reducand astfel bounce rate-ul.

 

Concluzii

Dupa cum poti observa, Social Media pentru SEO reprezinta o unealta foarte eficienta. Insa, asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la practicile traditionale SEO si sa te concentrezi pe marketing in Social Media. Aceste elemente trebuie alternate, pentru a obtine cele mai bune rezultate. Acestor eforturi le-ar prinde bine o campanie de promovare publicitara in Social Media. Retine ca o prezenta cat mai activa si mai raspandita pe platforme diferte reprezinta un mare avantaj in Social Media pentru SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button