Esti in categoria

Sfaturi SEO

Sfaturi SEO,

Este blogging-ul unui copywriter o tehnica SEO eficienta?

blogging pentru copywriter

Cand a aparut blogging-ul, termenul de copywriter nu era foarte cunoscut. Primele bloguri erau doar jurnale online, private mult prea bine. Bineinteles, a deveni un blogger profesionist si a face bani din acest lucru online nu era un scop definit. De atunci, blogosfera a evoluat, iar acum oamenii redacteaza articole de blog pentru o multime de motive. Exista chiar o distinctive clara pentru tipurile de bloguri: business, stil de viata, moda, mancare, entertainment, publicitate si multe altele. Astfel au inceput sa se defineasca si sa se achizitioneze pachete de servicii de copywriting, atat pentru oameni care isi doresc un blog, cat si pentru cei care vad prin asta o metoda de a-si imbunatati afacerea din punct de vedere SEO.

Blogul unui copywriter ajuta SEO?

Da, ajuta. Acesta este cel mai simplu raspuns. Insa detinerea unui blog pentru afacerea ta nu este in sine un factor care te ajuta la ranking. Blogging-ul este bun pentru SEO deoarece ajuta cu un numar de factori care sunt importanti pentru factorii de ranking. Cand ai un blog, redactat in mod profesionist de un copywriter, updatat constant cu postari de blog de calitate, pe subiecte relevante pentru audienta ta, acest lucru face o diferenta imensa si importanta pentru modul in care site-ul tau se prezinta in cadrul motoarelor de cautare.

5 motive pentru care blogging-ul este benefic

  1. Blogging-ul iti pastreaza site-ul fresh si la curent cu diferite evenimente. Daca se intampla sa dai peste un site care nu a mai fost actualizat de ani de zile, iti vei pierde cel mai probabil increderea imediat. Poate compania care il administreaza a iesit din afaceri. Poate s-a mutat. In orice caz, nu prezinta o sursa de incredere. Articolele de blog sunt cea mai buna solutie prin care poti arata un inters constant pentru afacerea pe care o intreprinzi. In plus, Google nu vrea sa ofere cautatorilor informatii vechi, motiv pentru care site-urile cu un blog active vor fi mereu mai bine pozitionate.
  2. Un blog tine oamenii mai mult pe site-ul tau. Prioritatea numarul unu pentru Google este sa ofere utilizatorilor cele mai bune rezultate pentru ceea ce cauta. Daca cineva cauta un subiect si acceseaza primul link, dar iese dupa doar cateva secunde, inseamna ca nu a fost de ajutor. Apoi, daca cineva intra pe un site si petrece timp pentru a citi un articol, Google considera asta un lucru bun.
  3. Bloggingul sustinut de munca unui copywriter te ajuta sa rankezi pe cuvinte cheie lungi. Majoritatea celor la inceput de drum in online, fac eforturi SEO pentru a se pozitiona bine pe cele mai cautate cuvinte pentru domeniul lor. Cu toate acestea, jumatate dintre cautarile Google contin cuvinte cheie pentru termeni din 4 cuvinte sau mai mult. Cu toate ca asta nu atrage la fel de mult trafic, cel care vine catre site-ul tau vine de la oameni care sunt clar incadrati in targetul tau de audienta.

Link-uri

  1. Un blog iti ofera oportunitati pentru internal linking. Pe masura ce incepi sa postezi articole, vei adauga mai multe pagini pentru subiecte diverse, dar asemanatoare si vei avea mai multe oportunitati de a lega in mod natural acele pagini intre ele.
  2. Un blog de calitate ofera mai multe motive site-urilor sa se lege de al tau. Linkurile externe iti ofera notorietate si un trafic suplimentar, cu un minim de efort: acela de a avea continut interesant si de calitate.
0
Marketing Online, Sfaturi SEO,

Cum sa iti organizezi corect SEO pentru diferite tari si limbi?

SEO international

Vrei sa vezi cresteri masive de trafic? Cel mai probabil raspunsul la intrebarea asta este da, pentru ca cine nu ar vrea? Una dintre cele mai usoare modalitati de a face acest lucru este de a-ti optimiza strategia SEO pentru a fi potrivita pentru diferite tari si limbi. Piata internationala pentru servicii de copywriting este imensa. Si tine minte: o mare parte a lumii nu vorbeste engleza, asa ca daca iti targetezi exclusiv clientii ca fiind vorbitori de limba engleza, pierzi o multime de oportunitati.

Pentru a putea profita de aceasta piata internationala si multilingvistica, trebuie sa te asiguri ca folosesti cele mai bune practici. Iata care sunt cateva dintre solutiile de baza pentru realizarea unui SEO adaptabil pentru mai multe tari:

Stabileste-ti strategia

Pentru a incepe lucrurile cu dreptul, trebuie sa iti dai seama de unde vine traficul tau. Daca ai deja o audienta internationala mare, ar trebui sa incepi cu tara care se afla in top. Poti afla acest lucru din Google Analytics -> Audience.

Creeaza continut multilingvistic

Daca serviciile tale sunt asemanatoare cu altele din industrie si la nivel global, atunci ar trebui sa te concentrezi doar pe limbile straine. De exemplu, cum Facebook ofera acelasi produs pentru toti utilizatorii, indiferent de tara de origine, acestia se concentreaza pe limba si nu pe tara.

Alege un domeniu si o structura a URL-ului

Cel mai important factor cand creezi un site care este adaptat pentru diferite locatii si limbi este structura URL-ului. Acest lucru poate parea foarte simplu, insa nu este chiar asa. Poti alege o combinatie de domenii top-level (precum .ca sau .co.uk) saubdirectoare (/es sau /de) si subdomenii (es.example.com sau us.example.com). Decizia trebuie sa fie bazata pe obiectivele tale; daca targetezi o tara, este bine sa folosesti subdomenii, iar pentru limbi, cele mai bune sunt subdirectoarele.

Adapteaza SEO pentru international

  • In primul rand, continutul trebuie tradus in limba tarii pe care o vizezi. Cu toate ca Google Translate a evoluat destul de mult, este cel mai bine sa folosesti un translator uman, de preferat unul priceput si la optimizare SEO.
  • Creeaza un sitemap. Pentru a ajuta motoarele de cautare sa iti gaseasca continutul mai usor, trebuie sa creezi un sitemap detaliat cu continutul lingvistic. Astfel, motoarele vor marca corect paginile specifice, pe care le vor prezenta unor utilizatori specifici.
  • Foloseste-te de hreflang si tagurile alternative pentru a evita structurile identice pentru pagini diferite. Acest lucru va specifica catre Google ca pagina ta este o versiune alternativa a unei alte pagini, intr-o alta limba, si nu continut duplicat sau copiat.
  • Revizuieste si schimba continutul HTML pentru diferite regiuni, pentru a-l face cat mai relevant. Principalele elemente care trebuie schimbate sunt titlul, meta descrierile, navigatia si intertitlurile (H2, H3, H4 etc.).
  • Adapteaza continutul/design-ul in functie de cultura. Anumite culturi poate nu accepta un anumit ton de adresare, anumite culori si vor evita sa colaboreze cu tine.
0