Browsing category

Sfaturi Optimizare Site

Sfaturi Optimizare Site,

Avantajele Copywrite-ului in SEO

Avantajele Copywrite-ului in SEO

Avantajele copywrite-ului in SEO

Chiar daca in trecut am scris despre copywritting (texte originale pentru o mai buna pozitionare si ghid pentru incepatori in seo copywriting) am considerat ca este util sa venim cu un articol despre “arta de a scrie texte” reactualizat pentru anul 2017.

Asadar sa incepem:

Redactarea continutului a fost intotdeauna un instrument de vanzare si de ce nu, de manipulare a oamenilor. Fie ca vorbim despre carti, reviste, ziare sau simple pliante, continutul scris a fost mereu un instrument la indemana celor care doreau sa promoveze un produs, o idee sau un gand.
Astazi, Copywrite-ul este la fel de important cum era odinioara, insa mediul in care se propaga este putin diferit. Exista, intr-adevar, ziare, carti si reviste, insa locul lor este preluat intr-un mod accelerat de online.

Site-urile web si retelele de socializare devin principala sursa de informare a oamenilor iar vanzarile, indiferent de domeniul lor, incep sa se faca exclusiv online.Copywrite-ul in SEO

Partea cu adevarat interesanta a mediului online este faptul ca informatia este livrata cu precizie, catre cei care si-o doresc cu adevarat. Practic, cel care doreste sa afle ceva sau sa cumpere ceva cauta pe Google sau pe alt motor de cautare si gaseste cu usurinta informatia de care are nevoie.
Astfel, optimizarea pentru motoarele de cautare este o realitate pe care fiecare administrator de website o cunoaste foarte bine iar Copywrite-ul este sangele care pulseaza in aceasta realitate.

Ce este SEO?

SEO vine de la Search Engine Optimization si in traducere libera inseamna optimizare pentru motoarele de cautare. Practic, un proces SEO reprezinta toate actiunile ce ii sunt necesare unui site pentru a ajunge pe primele pozitii in cautarile de interes pentru el.
Tehnicile SEO sunt destul de variate si de multe ori nu sunt foarte bine definite, insa ceea ce este cert, este faptul ca orice website care isi doreste sa fie cat mai sus in motoarele de cautare trebbuie sa livreze continut de foarte buna calitate.

Care sunt principalele avantaje ale Copywrite-ului in SEO?

Un continut de buna calitate prezinta o serie de avantaje, unele evidente, altele mai putin evidente:
• Textele de buna calitate atrag oameni pasionati de domeniul in care activeaza website-ul
• Continutul unic, scris corect si actualizat continuu atrage atentia motoarelor de cautare
• Copywrite-ul bun contureaza un brand, oferindu-i sansa oricarui website sa se transforme in autoritate in domeniul in care activeaza
• Atrage trafic si ii determina pe vizitatori sa revina pe site
In cateva cuvinte, Copywrite-ul vinde si este indispensabil.

Cu ce difera CopyWrite-ul SEO de copywrite-ul clasic?

Daca in cazul copywrite-ului clasic lucrurile erau destul de simple: un text corect si bine gandit atragea atentia cititorului, in cazul copywrite-ului pentru SEO lucrurile se complica putin. Un text scris pentru motoarele de cautare trebuie sa respecte o serie de conditii si sa tina cont de foarte multe detalii mai mici sau mai mari:
• Densitatea cuvintelor cheie. Un text scris pentru optimizarea in motoarele de cautare trebuie sa aiba o densitate corecta a cuvintelor cheie. De regula, acestea trebuie sa apara de mai multe ori intr-un articol, pentru a-si contura importanta. Exista mai multe reguli in acest sens si o multime de sfaturi ce pot fi descoperite in mediul online.
• Lungimea articolelor. In cazul articolelor pentru SEO, lungimea conteaza. In principiu, media articolelor prezente in primele locuri ale motoarelor de cautare are aproximativ 2000 de cuvinte. Un articol de 2000 de cuvinte este un articol extrem de bine informat, care are capacitatea de a-i oferi valoare cititorului.
• O analiza corecta a cautarilor Google. Motoarele de cautare ofera instrumente prin care poti afla cat de mult sunt cautate anumite expresii. In functie de aceste cautari poti sa descoperi cu exactitate care sunt cuvintele carora trebuie sa le dai densitate si pe care trebuie sa te axezi.
• Structura articolelor. In cazul articolelor scrise pentru SEO conteaza foarte mult si structura acestora. Titlurile, subtitlurile si modul in care este impartit un articol, toate pot sa ofere o experienta placuta cititorului si in acelasi timp sa obtina o nota foarte buna de la Google.
Evident, trebuie sa se evite o densitate prea mare a cuvintelor cheie, trebuie sa se pastreze o exprimare naturala si trebuie sa se aiba in vedere cititorul. In cateva cuvinte, Copywrite-ul SEO trebuie sa aiba echilibru.

Ce greseli sunt facute adeseori in Copywrite-ul SEO?

Fiind un domeniu foarte larg, exista o multime de greseli care se fac de catre administratorii de website-uri aflati la inceput. Cea mai mare greseala este copywrite-ul copiat. Pentru multi pare usor sa copieze anumite texte si sa le aranjeze pe propriile site-uri insa aceasta solutie nu este nici legala, nici etica si nici ok din punct de vedere SEO. Continutul UNIC este cel mai important pentru rezultate cat mai bune.
O a doua greseala este data de structura neatractiva a textului. Oricat de buna ar fi o informatie, un text care nu arata bine nu este citit. Inainte de a citi un text, oamenii au tendinta sa il analizeze din perspectiva titlurilor si a subtitlurilor, asadar, aceste elemente au o importanta colosala.
De asemenea, este gresit sa creezi un text care nu aduce ceva nou si util. Chiar daca scrii texte cu scopul de a fi pe placul Google, cei care conteaza cu adevarat si cei care cumpara produsele tale ( fie ca vorbim despre informatii, produse fizice sau reclame prin care monetizezi site-ul ) sunt oamenii. Ei trebuie sa gaseasca inforatii utile pe site-ul tau si atunci rezultatele se vor vedea, fara doar si poate.
Multi dintre cei care detin site-uri aleg sa isi scrie singuri textele, ajungand sa faca greseli destul de mari in structura sau modul de informare a acestora.

Concluzionand, Copywrite-ul SEO este extrem de important si trebuie sa i se acorde atentia pe care o merita. Daca ai un website, fie ca este vorba despre un magazin online, un blog sau un site de prezentare a afacerii tale, este deosebit de important sa ii asiguri mereu continut proaspat, sa te asiguri ca acesta raspunde la cele mai arzatoare intrebari ale potentialilor clienti si sa te asiguri ca tot ceea ce oferi pe site este 100% unic.

0no comment
Sfaturi Optimizare Site,

Ce inseamna Optimizare Google si optimizare pentru alte motoare de cautare?

Ce inseamna Optimizare Google si optimizare pentru alte motoare de cautare?

Ce este SEO sau optimizare Google?

Optimizarea SEO reprezinta cresterea pozitiei unui website in indexul motoarelor de cautare, in principal Google deoarece in Romania si la nivel mondial este cel mai utilizat motor de cautare, locurile 2 si 3 top motoare de cautare sunt impartite de Bing si Yahoo.

Este foarte important sa fii acolo unde te cauta clientii tai, cei mai multi posibili clienti nu trec mai departe de primele 2-3 pagini (primele 20-30 de rezultate), iar in functie de domeniul de activitate multi clienti nu trec mai departe de prima pagina (primele 10 rezultate).
Exista mai multe aspecte de SEO de care trebuie sa tineti cont pentru ca site-ul sa fie prezent pe prima pagina a unui motor de cautare, de la adaugarea cuvintelor cheie in pagina site-ului dvs pana la modul cum alte site-uri trimit link catre site-ul afacerii dvs.

Cand spunem optimizare Google nu ne referim doar la faptul ca trebuie sa construim un website prietenos cu motoarele de cautare, ci se refera la modul in care putem face un site mai usor de utilizat si mai atractiv pentru oameni.
In momentul cand dorim sa realizam un site si dorim sa incepem o campanie de promovare online cel mai important lucru este sa tinem cont de factorul uman.

De ce are nevoie site-ul meu nevoie de SEO?
Traficul unui site este in principal furnizat de motoarele de cautare Google, Bing si Yahoo desi mai sunt si alte metode de a genera trafic cum ar fi social media, trafic provenit din banere sau din e-mail marketing.

Acest lucru este valabil doar daca pagina dvs web ofera continut de calitate, site-ul este usor de folosit si daca este optimizat pentru motoarele de cautare.

Motoarele de cautare ofera un trafic de calitate si o expunere cum nici un alt canal de marketing nu poate sa-l ofere. Traficul provenit din motoarele de cautare poate face diferenta intre reusita sau esecul unei afaceri.

In Romania sunt zeci si sute de mii de utilizatori care cauta zilnic produse sau servicii prin intermediul motoarelor de cautare, de ce sa nu fii acolo unde sunt posibilitatii clienti?

Pot sa-mi fac SEO singur?
Sigur ca da, desi procesele de SEO sunt complexe si sunt intr-o continua schimbare orice proprietar de afacere sau utilizator de internet poate intelegere usor elementele de baza.

Pe internet este o cantitatea foarte mare de informatie despre ceea ce inseamna seo astfel ca oricine poate invata principiile de optimizare pentru motoarele de cautare.

Orice utilizator care combina informatiile despre SEO de pe internet cu putina practica va ajunge foarte usor sa obtina rezultate pentru afacerea sa. insa

In functie de timp, dorinta de a invata lucruri noi, complexitatea site-ului si gradul de concurenta in cele mai multe cazuri va trebui sa apelati la o firma specializata in SEO cu portofoliul la vedere.

Daca ati luat decizia sa va faceti singuri SEO pentru site-ul dvs sau ati ales sa apelati la o firma specializata trebuie sa aveti mare grija deoarece o campanie de SEO care nu este corect implementata poate duce la declasare din topul motoarelor de cautare sau mai grav chiar la scoaterea din indexul motoarelor de cautare

Daca nu stiti de unde sa incepeti si nu stiti exact ceea ce inseamna termenul de optimizare Google sau procesul de optimizare pentru motoarele de cautare suntem aici sa va ajutam ! Folositi pagina de contact sau 0733.982.759, office@plummedia.ro

0no comment
Sfaturi Optimizare Site,

Ce unelte folositi pentru Analiza Backlink-urilor unui site?

Ce unelte folositi pentru Analiza Backlink-urilor unui site?

Ce unelte folositi pentru Analiza Backlink-urilor unui site?

Dupa cum bine stiti backlinkurile inca reprezinta un factor de SEO foarte important astfel ca este util sa stim cu ce unelte putem analiza profilul de linkuri ale unui site.

1. Cognitiveseo.com, varianta platita, din punctul nostru de vedere este cel mai bun instrument de identificare a backlinkurilor unui site, puteti testa timp de 14 zile varianta platita Professional sau puteti alege o varianta superioara care va permite adaugarea mai multor site-uri si cuvinte cheie spre analiza www.cognitiveseo.com/pricing.php
Variantele superioare sunt mai eficiente deoarece identifica un numar mai mare de backlinkuri.

2. Seo-spyglass.com, unul dintre cele mai vechi instrumente de analiza care inca ofera rezultate foarte bune, acest program merge utilizat foarte bine impreuna cu Cognitiveseo.com

3. Ahrefs.com si Majesticseo.com le-as pune pe acelasi loc 3, in mare parte fac aproximativ acelasi lucru, variantele platite au pachete de preturi asemanatoare, nu exista versiune full de test pentru nici unul din cele doua instrumente.

4. Seoprofiler.com, este un instrument complet de analiza si raportare, ofera rezultate destul de bune in varianta platita, va oferim un print screen din contul Plum Media (cont platit), analiza este facuta pentru site-ul www.casademodaella.ro, un site care sufera foarte mult din cauza profilului slab de link-uri, urmeaza sa imbunatatim acest lucru.

Ca un avantaj Seoprofiler.com fiseaza recomandari destul de bune pentru curatarea linkurilor artificiale.

5. Open Site Explorer face parte din pachetul Moz.com, un instrument clasic de analiza care ofera rezultate medii, este recomandat sa se foloseasca varianta platita, varianta gratuita ofera rezultate slabe.

6. Google Web Master Tools si Bing Web Master Tools, desi sunt gratuite reprezinta o resursa la indemana de analiza a linkurilor, va recomandam sa le folositi in combinatie cu alte tool-uri.

Instrumentele mai sus prezentate sunt testate de agentia noastra, pe langa acestea sunt recomandari foarte bune pentru Linkresearchtools.com, Raventools.com, Monitorbacklinks.com.

Aceste instrumente le-am testat in varianta gratuita si nu am putut sa tragem concluzii referitor la avantajele si dezavantajele pe care le ofera fiecare.
Trebuie sa tineti cont ca nici un instrument de analiza a linkurilor nu ofera informatii complete, de aceea este bine sa folositi mai multe tool-uri in acelasi timp.
Sper ca aceasta lista sa va fie de folos si sa daca se poate sa ne spuneti voi ce unelte folositi pentru analiza backlink-urilor ?

0no comment