Browsing category

Sfaturi Optimizare Site

Sfaturi Optimizare Site,

Comentariile pe bloguri mai sunt o solutie pentru Link Building?

Comentariile pe bloguri mai sunt o solutie pentru Link Building?

Comentariile pe bloguri mai sunt o solutie pentru Link Building?

 

In acest articol o sa afl informatii utile despre comentariile pe bloguri si eficienta lor in strategia de constructie a profilului de linkuri, asadar: Comentariile pe bloguri mai sunt o solutie pentru link building? DA, daca sunt facute asa cum trebuie.

Teama pentru aceasta metoda de link building a venit dupa ce, cele mai mari bloguri si forumuri de search engine optimization au anuntat ca in principal comentariile pe bloguri nu mai sunt agreate de Google si site-urile care se bazeaza in campania de link building pe astfel de tehnici o sa fie declasate.

Cum ar trebui facute in acest moment comentariile pe bloguri ca site-urile sa nu fie afectate de gradina zoologica de la Google: Panda, Penguin si Hummingbird?
– Inainte de a se incepe campania de link building trebuie verificat daca site-ul este pregatit on page (design placut si usor de parcurs, viteza de incarcare foarte buna, vizualizare corecta pe dispozitivile mobile/ tableta, meta taguri corect setate, continut de calitate si original, sitemap etc);
– Campania de link building si procesul de optimizare google sau alt motor de cautare sa nu se bazeze in totalitate pe comentariile de pe bloguri;
– Noi am testat si adaugat comentarii pe bloguri intr-un procent de 1-2% din totalul campaniei de link building pentru un site (ex daca ai 10.000 de linkuri in total doar 100 de linkuri sunt din comentariile de pe bloguri), sunt dovezi pe internet in care sunt prezentate campanii de link building de succes, campanii care s-au facut cu ajutorul comentariilor pe bloguri in care s-au adaugat si procente de peste 10% din totalul linkurilor pentru un site, noi nu am vrut sa riscam;
– Comentariile pe bloguri sa se faca cu o frecventa de aproximativ 2-3/zi;
– In acceeasi perioada cu postarile pe bloguri trebuie sa se mai atraga linkuri si din alte surse + pe site-ul care urmeaza a fi promovat trebuie adaugat continut ex. Un articol pe blog distribuit pe retelele de socializare;
– Foloseste un nume real pentru comentariile pe bloguri;
– Foloseste acelasi nume pentru comentariile de pe toate blogurile, ex. Daca te cheama Andrei Roman, poti folosi si Roman Andrei in titlu, R. Andrei, A. Roman, ex concret aici .
– Comenteaza la subiect si in mai mult de 100 de cuvinte, astfel Google va cataloga comentariul tau ca fiind natural si rata ca acel comentariu sa fie aprobat este mai mare;
– Comenteaza de minim 2-3 ori pe un blog, nu comenta doar o singura data si pe urma sa dispari, noteaza intr-un fisier locurile unde ai comentat deoarece tool-urile de analiza a backlink-urilor nu sunt 100% exacte, nici Web Master Tools nu este 100% exact;
– Blogul trebuie sa fie pe nisa site-ului pe care doresti sa-l promovezi;
– Blogul trebuie sa fie autoritar si sa aibe vechime;
– Blogul trebuie sa aibe un minim de 250 de articole;
– Blogul nu trebuie sa trimita linkuri catre site-uri care nu sunt agreate de Google cum ar fi: farmacii online, adult, poker, metode de imbogatire rapida;
– Blogul nu trebuie sa trimita linkuri catre site-uri care fac spam si nu respecta Termenii si conditiile Google;
– Blogul nu trebuie sa foloseasca metode spam de optimizare cum ar fi: continut ascuns, continut diferit pentru vizitatori si pentru motoarele de cautare, redirecturi, participarea la metode piramidale de link building etc;
– Blogul nu trebuie sa plin de bannere, publicitate excesiva;
– Blogul trebuie sa fie cat mai prezent in retelele de socializare si sa aibe o comunitate creata in jurul lui
– Continutul blogului trebuie sa fie reactualizat frecvent;
– Urmareste daca exista interes pentru persoanele care il viziteaza (comentarii, share-uri, tweet-uri, plusuri, pin-uri etc);
– Urmareste daca continutul blogului unde urmeaza sa adaugi comentariul este distribuit frecvent in mediile sociale si daca in aceste medii exista si reactii (comentarii la postari, share-uri, retweet-uri).
…si ceva in plus:

Pentru toti cei care dau comentarii pe bloguri si dispar:
Sa stiti ca nici un blogger nu vrea sa va faca vreun rau chiar daca lasati un link in comentariu, puteti sa va intoarceti si alta data doar ca…trebuiesc respectate regulile pentru adaugarea comentariilor ale blogului respectiv.

Mult succes !

0no comment
Comert Electronic, Sfaturi Optimizare Site,

Calitatea si unicitatea obligatorii in SEO

Calitatea si unicitatea obligatorii in SEO

Calitatea si unicitatea obligatorii in SEO

Informatia a fost dintotdeauna o necesitate pentru orice om ancorat in prezent, pentru orice om care vrea sa inteleaga realitatea ce-l inconjoara si sa o faca sa functioneze in beneficiul sau. Tocmai acesta este si motivul pentru care informatia, bine documentata si bine structurata, a fost intotdeauna si foarte valoroasa. Inca de la aparitia ziarelor, radioului, televiziunilor, fie ele publice sau private, a revistelor frumos colorate cu imagini si texte, informatia de calitate a fost un bun vandabil si unul aflat la foarte mare cautare.

seo romania

Oamenii au fost dintotdeauna dispusi sa scoata bani din buzunar pentru ziare, pentru abonamente radio sau tv, pentru satelit sau cablu, pentru reviste, tocmai pentru a afla informatiile necesare vietii. Internetul in schimb a adus o revolutie in domeniu, lasand la liber o cantitate uriasa de informatie, e drept de multe ori nefiltrata si subiectiva. Cu toate acestea, exista si calitate si documentare pe internet, iar un articol de calitate, cu surse si bine scris poate fi extrem de valoros. Iar pentru ca cei care ofera informatie pe internet au dreptul de a se bucura, in egala masura, de roadele muncii lor, trebuia sa apara si profitul pentru ei…Iata de ce articole precum http://www.seoromania.ro/cum-se-scrie-un-articol-calitativ/ reprezinta un punct de pornire pentru cei care vor sa transforme in aur arta de a scrie in mediul virtual. Motoare de cautare precum Google pun mai mult ca oricand pret pe calitate atunci cand anexeaza o pagina si o plaseaza intre primele rezultate ale cautarilor, si tocmai de aceea optimizarea pentru motoarele de cautare nu mai este suficienta in absenta calitatii si a unicitatii textelor.

Pentru www.seoromania.ro, calitate inseamna astazi informare documentata, bine structurata, expunere coerenta, corectitudine gramaticala, varietate lexicala, idei actuale, utile, stil distinct si evident, lipsa totala a plagiatului – extrem de usor detectabil de Penguin, arma mortala a celor de la Google. In parteneriat cu PlumMedia, SEO Romania intelege sa ofere servicii de calitate pentru optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare, astfel incat informatia de calitate sa primeze si sa raspunda intrebarilor principale ale utilizatorilor internetului, ceea ce contribuie la cresterea semnificativa a traficului pe site-urile de informare optimizate.

0no comment
Sfaturi Optimizare Site,

Tendinte in optimizare de care trebuie sa tii cont

Tendinte in optimizare de care trebuie sa tii cont

Tendinte in optimizare de care trebuie sa tii cont

La jumatatea anului 2012 au inceput sa se simta schimbarile pe care Google incerca sa le finalizeze, modificarea algoritmilor de cautare si erorile aferente au aruncat multe site-uri bune de pe prima pagina, au dus intr-un final la schimbarea completa a strategiilor adoptate de catre specialistii in optimizare.

Modificarile au dat batai de cap majoritatii companiilor care se ocupa de optimizarea site-urilor, citeste in continuare cateva dintre ele.

Multe dintre vechile metode de optimizare nu mai functioneaza, din contra, pot afecta dezvoltarea site-ului, inscrierea in directoarepe banda rulanta, publicarea de articole cu continut copiat si spam-ul poate duce la penalizarea site-ului fara prea multe sanse de a-si mai reveni vreodata.

Daca site-ul tau este nou in mediul online trebuie sa creezi o strategie de link building care sa te ajute sa-l dezvolti in mod natural, publicarea de articole pe site-uri relevante pentru domeniul tau de activitate, comunicatele de presa si recenziile bloggerilor te vor ajuta de asemenea sa dezvolti un site.

Pe alta parte daca site-ul are o oarecare vechime, are deja link-uri de calitate si a fost facuta optimizarea on page, strategia de dezvoltare poate fi un pic mai agresiva, dar asta nu inseamna sa ai link-uri doar pe cuvantul cheie care crezi tu ca este important, incearca sa le diversifici, vezi aici ce se mai cauta adwords.google.com/o/KeywordTool

Avand in vedere ca petrecem in medie 2 ore pe retelele de socializare nu poti spune ca nu le intelegi utilitatea, incearca deci sa fii prezent, nu doar pentru ca asa trebuie ci pentru ca potentialii clienti te pot gasi mai usor asa, ofera informatii despre brand, despre produsele si serviciile pe care le vinzi, nu mai mult de 25 % din continutul distribuit, incearca sa oferi informatii utile si sa te implicit in dezvoltarea comunitatii.

0no comment
Sfaturi Optimizare Site,

Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting

Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting

Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting

Cand scrii pentru un site web trebuie sa ai o analogie in minte: internetul este o jungla, iar utilizatorii sunt cautatorii de comori din ea.

Expertul Jakob Nielsen a ajuns la aceasta teorie in urma unor studii care au demonstrat ca utilizatorii arunca doar o privire pe site-uri in vederea gasirii informatiei relevante pentru ei in cel mai scurt timp posibil. Potrivit lui Nielsen, succesul unui site tine de continutul acestuia care trebuie sa fie concis, obiectiv si usor de citit, dar acestea sunt doar regulile de baza, vom vorbi in continuare si de restul tehnicilor care va vor ajuta in crearea de continut de calitate.

Clar si concis

Dat fiind faptul ca majoritatea utilizatorilor de internet nu cauta foarte mult pe un site daca informatia de care au nevoie nu este la vedere, textul trebuie sa fie deci clar si concis. Teoretic un articol care urmeaza a fi postat online sa aiba jumatate din numarul de cuvinte al unui text clasic, este doar teoretic pentru ca motoarele de cautare prefera sa primeasca articole de minim 300 de cuvinte.

Imparte textul

Serviciul de seo copywriting nu se masoara doar prin numarul de caractere al articolului, organizarea acestuia in pagina este  la fel de importanta . Separa textul in paragrafe pentru a putea fi citit mai usor. Este important  sa vezi cum arata pagina site-ului tau in diverse browsere, formatarea textului se poate schimba si in functie de marimea ecranului, deci asigura-te ca informatia importanta este plasata in partea de sus.

SEO

La inceputul anilor ’90 apareau motoarele de cautarea, algoritmii acestora continuand sa se dezvolte si in prezent, nu mai exista un format standard al textelor pentru SEO, dar este important ca articolul sa nu fie plin de cuvinte cheie importante, foloseste o expresie care sa includa si cuvantul tau in diverse variatii. Pentru a gasi cele mai relevante cuvinte cheie pentru domeniul tau poti folosi cu incredere instrumentul de la Google, Keyword Tool.

0no comment
Sfaturi Optimizare Site,

Sfaturi pentru un website mai bun

Sfaturi pentru un website mai bun

Sfaturi pentru un website mai bun

Mediul online se dezvolta din ce in ce mai mult, concurentii sunt mai informati, iar clientii mai pretentiosi, pentru a-ti putea dezvolta afacerea trebuie ca website-ul tau sa fie atragator si sa ofere informatiile de care utilizatorii au cu adevarat nevoie, vom prezenta in continuarea cateva metode care iti vor face site-ul mai bun.

1.    Scurteaza meniul . Meniul tau are peste zece categorii? Atunci ar trebui sa incerci sa-l restrangi. Un meniu curat ii ajuta pe utilizatori sa gaseasca produsele de care sunt interesati, reducand astfel bounce rate-ul.

2.    Nu uita sa adaugi fraze care indeamna utilizatorii sa actioneze, asa zisele “call to action”, nu conteaza daca vrei sa se inregistreze, sa comenteze un articol sau sa cumpere un produs sau serviciu.

3.    Adauga un numar de felefon pe prima pagina a site-ului. Ii va ajuta pe vizitatori sa te gaseasca mai usor daca vor sa afle mai multe detalii despre produsele si serviciile tale sau pur si simplu nu se descurca cu interfata site-ului. Vei obtine o rata de conversie mai mare si un feedback mai rapid.

4.    Adauga in pagina de contact, programul de functionare al magazinului online,  sucursalelor offline, cat si orele intre care pot primi consultanta prin telefon sau e-mail.

5.    Adauga o pagina unde vorbesti despre companie. Orice client vrea sa vada cu cine urmeaza sa lucreze. Prezinta o scurta istorie a companiei, personalul, abilitatile, hobby-urile si pasiunile lor.

6.    Foloseste imagini mari si clare. A inceput sa devina un trend in webdesign, ce-i drept imaginile spun mai mult decat cuvintele.

7.    Adauga o harta. Poti folosi Google Maps , se localizeaza punctul de lucru de harta si se pot obtine indicatii.

Un website cu un design original te ajuta sa atragi clientii si sa maresti rata de conversie, pentru cresterea vizibilitatiil online este necesara si elaborarea unei strategii de marketing eficiente.

 

0no comment