Comentariile pe bloguri
In acest articol o sa afl informatii utile despre comentariile pe bloguri si eficienta lor in strategia de constructie a profilului de linkuri, asadar: Comentariile pe bloguri mai sunt o solutie pentru link building? DA, daca sunt facute asa cum trebuie.
Teama pentru aceasta metoda de link building a venit dupa ce, cele mai mari bloguri si forumuri de search engine optimization au anuntat ca in principal comentariile pe bloguri nu mai sunt agreate de Google si site-urile care se bazeaza in campania de link building pe astfel de tehnici o sa fie declasate.
Cum ar trebui facute in acest moment comentariile pe bloguri?
Pentru ca site-urile sa nu fie afectate de gradina zoologica de la Google: Panda, Penguin si Hummingbird
– Inainte de a se incepe campania de link building trebuie verificat daca site-ul este pregatit on page (design placut si usor de parcurs, viteza de incarcare foarte buna, vizualizare corecta pe dispozitivile mobile/ tableta, meta taguri corect setate, continut de calitate si original, sitemap etc);
– Campania de link building si procesul de optimizare google sau alt motor de cautare sa nu se bazeze in totalitate pe comentariile de pe bloguri;
– Noi am testat si adaugat comentarii pe bloguri intr-un procent de 1-2% din totalul campaniei de link building pentru un site (ex daca ai 10.000 de linkuri in total doar 100 de linkuri sunt din comentariile de pe bloguri), sunt dovezi pe internet in care sunt prezentate campanii de link building de succes, campanii care s-au facut cu ajutorul comentariilor pe bloguri in care s-au adaugat si procente de peste 10% din totalul linkurilor pentru un site, noi nu am vrut sa riscam;
– Comentariile pe bloguri sa se faca cu o frecventa de aproximativ 2-3/zi;
– In acceeasi perioada cu postarile pe bloguri trebuie sa se mai atraga linkuri si din alte surse + pe site-ul care urmeaza a fi promovat trebuie adaugat continut ex. Un articol pe blog distribuit pe retelele de socializare;
– Foloseste un nume real pentru comentariile pe bloguri;
– Foloseste acelasi nume pentru comentariile de pe toate blogurile, ex. Daca te cheama Andrei Roman, poti folosi si Roman Andrei in titlu, R. Andrei, A. Roman, ex concret aici .
– Comenteaza la subiect si in mai mult de 100 de cuvinte, astfel Google va cataloga comentariul tau ca fiind natural si rata ca acel comentariu sa fie aprobat este mai mare;
– Comenteaza de minim 2-3 ori pe un blog, nu comenta doar o singura data si pe urma sa dispari, noteaza intr-un fisier locurile unde ai comentat deoarece tool-urile de analiza a backlink-urilor nu sunt 100% exacte, nici Web Master Tools nu este 100% exact;
– Blogul trebuie sa fie pe nisa site-ului pe care doresti sa-l promovezi;
– Blogul trebuie sa fie autoritar si sa aibe vechime;
– Blogul trebuie sa aibe un minim de 250 de articole;
– Blogul nu trebuie sa trimita linkuri catre site-uri care nu sunt agreate de Google cum ar fi: farmacii online, adult, poker, metode de imbogatire rapida;
– Blogul nu trebuie sa trimita linkuri catre site-uri care fac spam si nu respecta Termenii si conditiile Google;
– Blogul nu trebuie sa foloseasca metode spam de optimizare cum ar fi: continut ascuns, continut diferit pentru vizitatori si pentru motoarele de cautare, redirecturi, participarea la metode piramidale de link building etc;
– Blogul nu trebuie sa plin de bannere, publicitate excesiva;
– Blogul trebuie sa fie cat mai prezent in retelele de socializare si sa aibe o comunitate creata in jurul lui
– Continutul blogului trebuie sa fie reactualizat frecvent;
– Urmareste daca exista interes pentru persoanele care il viziteaza (comentarii, share-uri, tweet-uri, plusuri, pin-uri etc);
– Urmareste daca continutul blogului unde urmeaza sa adaugi comentariul este distribuit frecvent in mediile sociale si daca in aceste medii exista si reactii (comentarii la postari, share-uri, retweet-uri).
…si ceva in plus:
Pentru toti cei care dau comentarii pe bloguri si dispar:
Sa stiti ca nici un blogger nu vrea sa va faca vreun rau chiar daca lasati un link in comentariu, puteti sa va intoarceti si alta data doar ca…trebuiesc respectate regulile pentru adaugarea comentariilor ale blogului respectiv.
Mult succes !
bun articolul , stiti cumva firme dare realizeaza comentarii pe bloguri?
Putem sa te ajutam cu o intreaga campanie de link building (creare campanie, analiza concurenta, identificare oportunitati, raportare, monitorizare).