Texte originale pentru o mai buna pozitionare

Da este adevarat, Google si in principal motoarele de cautare pun foarte mare accent pe site-urile care au texte originale si de calitate.
Astfel oricat de bine ar arata din punct de vedere grafic site-ul tau sau materialele tale publicitare cu care comunici daca in ele nu sunt prezente cuvintele potrivite impactul lor va fi foarte mic.

Cu totii stim ca un continut original si de calitate, o informatie care te indeamna la actiune fara a deranja sau un text care creeaza emotie este de fapt lucrul cel mai apreciat de audienta ta.

Motoarele de cautare si mai ales Google pune foarte mare accent pe interactiunea vizitatorilor cu site-ul astfel va aprecia si va pozitiona mai bine site-urile cu un numarul de vizitatori ridicat, timpul petrecut pe site, interactiunea vizitatorilor cu site-ul (comentarii pe site, abonare la newsletter, abonare rss feed, share pe retele de socializare etc).


Dar cum poti creea acest continut de calitate?

Daca te pricepi poti crea chiar tu un continut original pentru afacerea ta sau poti apela la o agentie specializata de creare texte. In ambele cazuri nu incerca sa te inspiri de la concurenta, incearca sa oferi ceva de calitate, incearca sa oferi o informatie utila, care sa trezeasca interesul celui care o citeste, acest lucru te poate propulsa in topul motoarelor de cautare.

 

Daca o sa te inspiri de la concurenta risti foarte mult deoarece mai nou motorul de cautare google penalizeaza site-urile cu un continutul duplicat si le ofera o pozitie mai buna celor care au un continut de calitate si original. Mai mult daca va inspirati de la concurenta puteti fi acuzat si de plagiat.

In principal cei care doresc sa creeze continut original pentru o mai buna pozitionare in motoarele de cautare trebuie sa fie atenti la:

–    Titlul, Cuvintele, frazele sa se potriveasca cu tema aleasa si sa fie usor intelese de catre cititori, sa fie de impact, evitati folosirea unor cuvinte greoaie si din sfera stiintifica;
–    Scrieti corect, folositi formele gramaticale corecte, fara greseli de ortografie;
–    Materiale foto, video inserate nu trebuie sa incurce cititorul;
–    „Ce este mult strica!” nu trebuie sa va lungiti cu articolul fara rost doar sa atingeti un numar de cuvinte folosite, concentrativa pe calitate;
–    Scop bine definit al articolului, nu deviati de la subiect, puteti face o lista a punctelor pe care vreti sa le atingeti pe parcursul scrierii;
–    Un articol scris din suflet  are intotdeauna de castigat, deoarece acest sentiment va fi transmis si cititorului.

 

Cat de bine te faci inteles? Cat de usor comunici si ce transmit textele tale?

Ai nevoie de un text pentru o scrisoare de promovare sau chiar si un banal text de SMS Marketing?

Plum Media te ajuta sa comunici corect si eficient pentru detalii nu ezita sa ne contactezi folosind pagina de contact.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button