Esti in categoria

Diverse

Diverse,

Printul in publicitate – eficacitate si importanta

Printul in publicitate

Este un subiect indelung dezbatut faptul ca ziarele mor, insa acest lucru nu se aplica si pentru printul in publicitate. Desigur, traim in era tehnologiei, iar marketingul digital ramane o solutie importanta de productie publicitara. Cu toate ca domeniul digital a oferit solutii care nu pot fi atinse prin print, acesta joaca in continuare un rol important. Ce impact are printul in publicitate? Lantul de magazine Target a analizat mai multe studii asupra generatiei “millennials” cu privire la solutiile de marketing. Rezultatele obtinute au aratat ca 49% dintre acestia utilizeaza cupoane. De asemenea, oamenii tind sa se bazeze pe brosuri

00 comentarii
Diverse, Optimizare Site, Sfaturi SEO,

Scorul de calitate si de ce conteaza pentru SEO Google?

Scorul de calitate in legatura cu SEO Google

Scorul de calitate este modalitatea prin care SEO Google stabileste relevanta atat a articolelor tale, cat si a cuvintelor cheie si reclamelor PPC (Pay Per Click). Modul in care campania ta de promovare va da rezultate este determinat de acest scor. De asemenea, vei stii si cat va trebui sa platesti pentru fiecare click. Pentru o eficienta cat mai mare, o analiza a scorului de calitate nu trebuie sa lipseasca din nicio campanie de promovare SEO. Acest scor urmareste rata de click estimata, relevanta anunturilor si experienta cu privire la pagina de destinatie. Totodata, pentru aceasta actiune sunt foarte importante

00 comentarii
Diverse,

Promovare prin publicitate indoor si outdoor

Promovare prin publicitate

In ultimii ani, metodele clasice de promovare, precum reclamele televizate sau in forma de print si online au devenit din ce in ce mai putin eficiente. In principal acest lucru se datoreaza faptului ca un consumator poate cu usurinta sa schimbe canalul, sa dea pagina sau sa inchida browser-ul. Cu toate acestea, specialistii din domeniul de productie publicitara se reorienteaza catre publicitatea indoors si outdoor. Fiecare metoda dispune atat de beneficii, cat si dezavantaje, in functie de tipul afacerii, amplasare si public tinta. Promovare prin publicitate indoor Aceasta metoda este de cele mai multe ori utilizata in spatii inchise, precum

00 comentarii