5 principii de eficienta pentru creare logo

Probabil ca ai observat ca orice companie cunoscuta si prospera a acordat ceva atentie procesului de creare logo. Desigur, logo-ul nu este un aspect definitoriu pentru succesul in lumea afacerilor, dar este cu siguranta un aspect important. Reprezinta un element de baza in branding, care ajuta potentialii clienti sa iti recunoasca compania si sa o deosebeasca de altele. Iar aceasta identitate de brand te va ajuta cu siguranta sa obtii mai multi clienti.

Inainte de a alege logo-ul care te va reprezenta, trebuie sa iti setezi obiectivele si sa alegi elementele care te definesc si te diferentiaza de alte afaceri. Pentru cea mai buna solutie, contacteaza o agentie de design grafic specializata, care te poate indruma catre alegerea optima.

Ce principii trebuie sa urmezi in proiectul de creare logo?

Un logo reprezinta identitatea de brand prin care te vei face remarcat in domeniul de activitate. Acesta trebuie sa fie usor de recunoscut, intr-o forma simpla, usor de memorat, construit pentru longevitate si versatil, in asa fel incat sa fie potrivit atat pentru print, cat si pentru online. Iata 5 principii de baza pentru creare logo eficient:

  1. Simplitate – un logo simplu permite recunoasterea usoara, iar fara acest aspect nu pot fi atinse cele de logo memorabil si versatil. Tine minte ca oamenii privesc lucrurile in graba, in special lucrurile precum panourile publicitare, etichete sau alte elemente de marketing.
  2. Creeaza un logo memorabil – in cadrul acestui principiu intra totodata si simplitatea, dar cel mai important, atentia asupra unui concept unic, ce reuseste sa comunice mesajul pe care vrei sa il transmiti.
  3. Logo-ul trebuie sa fie longeviv. Acesta este lucrul pe care majoritatea designerilor il urmaresc. Un proces de creare logo care sa iti aduca o emblema care va rezista si peste 20 de ani. Doar aceste tipuri de logo vor putea crea o comunitate loiala pentru brand-ul tau. Acesta nu trebuie doar sa urmeze trendurile si stilurile unei anumite perioade, deoarece poate sa nu mai fie de actualitate.

Creeaza un echilibru

creare logo creativ

  1. Logo-ul versatil te va ajuta sa te promovezi prin intermediul mai multor platforme si produse, precum carti de vizita, panouri publicitare, reclame in Social Media si multe altele. De aceea, cand realizezi proiectul de creare logo trebuie sa iei in considerare un element care se va potrivi atat pe o carte de vizita, cat si pe un afis publicitar plasat pe strada.
  2. Principiul relevantei trebuie sa arate ca logo-ul tau se potriveste scopului tau si identitatii companiei. Un logo trebuie sa reprezinte imaginea companiei prin utilizarea de forme, linii si elemente reprezentative pentru industrie. Un sfat este sa aplici principii precum: utilizarea de linii curbe pentru companiile dedicate tinerilor si linii drepte pentru companiile sobre.

Domeniul care se ocupa de creare logo, si anume designul grafic, este un aspect ce tine de creativitate. De aceea, esti liber sa iti creezi imaginea cum vrei. Cu toate acestea, este bine sa incluzi aceste 5 principii de baza in proiectul tau.

In opinia ta, cum crezi ca poti realiza un proiect de creare logo eficient, pentru a te remarca? Spune-ne intr-un comentariu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button