Hashtag: ce este si cum sa-l folosesti?

Daca vrei sa te specializezi in “arta” de a folosi hashtag in Social Media, atunci ai venit in locul potrivit. Hashtagurile sunt o metoda excelenta prin care poti:

  • Creste brand awareness-ul companiei tale
  • Imbunatati o campanie de marketing sau o campanie de Social Media
  • Pastra legatura cu publicul tau

De asemenea, cunoasterea metodelor eficiente si corecte de utilizare a hashtagului sunt esentiale pentru orice digital marketer in 2019. De aceea, te vom purta printre sfaturile “do/don’t” in folosirea hashtagurilor si cum le poti aplica pentru cele mai importante retele de socializare.

Ce este un hashtag?

Desi semnul definitoriu pentru hashtag exista de mult timp, sub forma # (diez) pentru tastatura Telefonica si nu numai, acesta a inceput sa fie folosit (si chiar introdus in Dictionarul Englez Oxford) in 2007. Atunci, Twitter a inceput sa foloseasca hashtag ca o metoda de indexare a cuvintelor pentru a facilita cautarile, adunand toate postarile cu privire la un subiect in acelasi loc. De atunci, aproape toate retelele de socializare se folosesc acest termen in aceleasi scopuri.

Hashtagurile care se raspandesc rapid si sunt folosite de o multime de useri devin trenduri. Asta inseamna ca un cuvant cheie este popular si este folosit masiv la nivel online. Cu toate astea, asta nu inseamna ca fiecare hashtag pe care il creezi ar trebui sa devina trend. Asta depinde de scopul in care folosesti #.

Cum sa folosesti hashtagul?

Secretul pentru succesul folosirii de hashtaguri sta in primul rand in gasirea celor potrivite, atat pentru afacerea ta, cat si pentru publicul tau specific. Iata ce trebuie sa ai in vedere:

  • Analizeaza ce comunica influencerii. Influencerii din nisa ta iti pot oferi o multime de idei in cee ace priveste modul in care functioneaza hashtagurile. De asemenea, este destul de simplu: uita-te la postarile din Social Media si vezi care hashtaguri sunt cel mai des folosite.
  • Analizeaza trendurile. De fiecare data cand exista un subiect care este in trend, te poti folosi de un hashtag utilizat de ceilalti din industria ta, pentru a-l dezbate. Aceasta este o buna modalitate de a atrage potentiali clienti, concentrand mesajul strict catre cei interesati.
  • Nu folosi hashtaguri de brand. Acestea nu ar trebui sa contina numele companiei tale, dar trebuie sa o reprezinte, fiind relevante pentru industrie. De exemplu, o agentie de turism din Cluj va putea folosi #exploreCJ.

Cele mai bune rezultate pentru utilizarea de hashtaguri le poti obtine prin Twitter, Facebook, Instagram si chiar LinkedIn. Tine minte: numarul optim de hashtaguri pe care trebuie sa le folosesti este de 1-2 pentru Twitter, LinkedIn si Facebook si 9-15 pentru Instagram.

Folosirea de hashtaguri te va ajuta sa iti comunici mesajele catre o audienta foarte larga prin Social Media. Asigura-te ca distribui continut de calitate si iti adaptezi hashtagurile pentru afacerea si nisa ta, pentru a crea o impresie buna.

 

Call Now Button