Cyber Monday si alte tactici de maximizare a profitului in 2022

Cele mai mari evenimente din e-commerce se apropie! Sigur ti-ai planificat cateva ceva si tu pentru magazinul tau online. Acestea sunt cele mai profitabile ocazii pentru tine si trebuie sa beneficiezi din plin de ele.

Ce ar fi daca ai putea creste profitul si dupa incheierea Black Friday? Suna bine? Afla ce trebuie sa faci si care sunt sfaturile specialistilor din e-commerce.

Nu ti-ai atins obiectivele?

Inaintea stabilirii obiectivelor de comunicare sunt stabilite obiectivele de business. Poate ai supraestimat cifrele sau competitia a fost mult prea mare. Nu te descuraja! Avem cateva sfaturi care te vor ajuta sa iti cresti vanzarile chiar si dupa Black Friday.

In general, magazinele online au landing page-uri destinate acestor evenimente. Cel putin, asa este recomandat sa procedezi. In cazul in care stocul destinat acestei perioade nu s-a consumat, poti mentine activa pagina pentru reduceri.

Competitia brandurilor pentru atentia consumatorilor este extrem de mare. De aceea, multe dintre magazinele online apeleaza la strategii diverse. Una dintre acestea presupune mentinerea ofertelor dupa incheierea evenimentelor. Procedeaza si tu astfel si testeaza reactia potentialilor clienti.

 

Alte evenimente Profitabile: Cyber Monday si Craciunul

  • 66% din romani fac cumparaturi online in 2021

Ai reusit sa strangi o baza de date prin ultimele achizitii? Incearca sa reutilizezi resursele si sa le concentrezi si pe alte evenimente importante.

Cyber Monday urmeaza imediat dupa Black Friday. Incearca sa iti imparti resursele si sa atingi numarul de vanzari dorit prin alte mici campanii. In Romania, in 2021, s-au inregistrat cresteri destul de mari ale vanzarilor datorita celor doua evenimente din e-commerce.

Fata de Black Friday, Cyber Monday a inregistrat un numar mult mai mare de comenzi, mai exact cu 53% mai mult fata de 2020. Asta inseamna ca Cyber Monday este mai profitabil sau la fel de important ca Vinerea Neagra a reducerilor.

 

Sfaturi pentru cresterea vanzarilor de Cyber Monday

Venim catre tine cu sfaturi practice, pe care le poti pune in aplicare chiar luna aceasta:

  • Evalueaza ce nu a mers bine de Black Friday. Da! Chiar daca este un interval mic intre aceste doua evenimente, trebuie sa te mobilizezi. Fa o scurta lista cu punctele forte si cu cele slabe si aplica-le pentru urmatoarele evenimente.
  • Verifica viteza de incarcare a site-ului. Pe langa faptul ca acesta este un criteriu pentru Google pentru a te recomanda, la fel este si pentru potentialii clienti. Intr-o perioada in care competitia este la cote maxime, oamenii nu au rabdare sa astepte.
  • Reevalueaza pozitia ta in rezultatele de pe Google. Poate unul din motivele pentru care nu ti-ai atins obiectivele este faptul ca nu ai apelat la optimizare SEO.
  • Imbunatateste descrierea produselor. Unul din aspectele cele mai importante este sa ai descrieri complete ale serviciilor si produselor tale. Potentialii clienti trebuie sa aiba toate informatiile, pentru a nu iesi de pe site sa le caute. Iti recomandam serviciul nostru de copywriting.

Campania de Craciun: creste ROI al afacerii tale

Ultimul eveniment important al anului este Craciunul. Majoritatea oamenilor care nu au reusit sa cumpere cadouri de Black Friday, vor cumpara la inceputul lui decembrie. Ce inseamna asta? O noua oportunitate pentru magazinul tau online.

Nu este nevoie sa aloci bugete uriase pentru campaniile de sarbatorile de iarna. Daca ai o strategie inteligenta in spate si apelezi la profesionisti, vei avea numai de castigat.

Plum Media te ajuta sa iti maximizezi resursele fara bugete mari. Credem in planurile gandite pe termen lung si strategiile de optimizare a continutului. Textele publicitare si descrierile bazate pe regulile cresterii organice, te vor ajuta sa recuperezi din eventualele pierderi.

Mai mult, Craciunul iti da posibilitatea sa te organizezi dupa perioada de Black Friday si sa aplici alte tactici de atragere a consumatorilor. Noi iti vom usura munca, pentru a te putea concentra pe aspectele business. Resursele tale vor fi mai concentrate si distribuite exact acolo unde se pot genera lead-uri.

Recapitulam! Cum poti sa obtii profit dupa Black Friday?

  • Ambaleaza motoarele si vezi care au fost minusurile campaniei de Black Friday. Urmareste ce ai de facut in continuare, pentru a-ti atinge obiectivele de vanzari.
  • Apeleaza la o echipa de profesionisti, care te pot ajuta sa iti cresti vizibilitatea rapid. Agentia noastra iti va pune toate resursele necesare pentru a mari vizibilitatea afacerii tale si a atrage noi clienti. Iti putem oferi si serviciul de Email Marketing sau emag marketplace.
  • Te ajutam sa iti schimbi strategia de promovare si sa economistesti din resursele deja utilizate.

Plum Media te va ajuta sa iti scalezi afacerea, indiferent de evenimente din an! Apeleaza la noi si ne vom plia pe nevoile afacerii tale.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button