Esti in categoria

Marketing Online

Marketing Online,

Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting

Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting

Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting

Cand scrii pentru un site web trebuie sa ai o analogie in minte: internetul este o jungla, iar utilizatorii sunt cautatorii de comori din ea.

Expertul Jakob Nielsen a ajuns la aceasta teorie in urma unor studii care au demonstrat ca utilizatorii arunca doar o privire pe site-uri in vederea gasirii informatiei relevante pentru ei in cel mai scurt timp posibil. Potrivit lui Nielsen, succesul unui site tine de continutul acestuia care trebuie sa fie concis, obiectiv si usor de citit, dar acestea sunt doar regulile de baza, vom vorbi in continuare si de restul tehnicilor care va vor ajuta in crearea de continut de calitate.

Clar si concis

Dat fiind faptul ca majoritatea utilizatorilor de internet nu cauta foarte mult pe un site daca informatia de care au nevoie nu este la vedere, textul trebuie sa fie deci clar si concis. Teoretic un articol care urmeaza a fi postat online sa aiba jumatate din numarul de cuvinte al unui text clasic, este doar teoretic pentru ca motoarele de cautare prefera sa primeasca articole de minim 300 de cuvinte.

Imparte textul

Serviciul de seo copywriting nu se masoara doar prin numarul de caractere al articolului, organizarea acestuia in pagina este  la fel de importanta . Separa textul in paragrafe pentru a putea fi citit mai usor. Este important  sa vezi cum arata pagina site-ului tau in diverse browsere, formatarea textului se poate schimba si in functie de marimea ecranului, deci asigura-te ca informatia importanta este plasata in partea de sus.

Optimizare SEO

La inceputul anilor ’90 apareau motoarele de cautarea, algoritmii acestora continuand sa se dezvolte si in prezent, nu mai exista un format standard al textelor pentru SEO, dar este important ca articolul sa nu fie plin de cuvinte cheie importante, foloseste o expresie care sa includa si cuvantul tau in diverse variatii. Pentru a gasi cele mai relevante cuvinte cheie pentru domeniul tau poti folosi cu incredere instrumentul de la Google, Keyword Tool.

00 comentarii
Marketing Online,

Cum va influenta lansarea Graph Search strategiile de Marketing

Cum va influenta lansarea Graph Search strategiile de Marketing

Cum va influenta lansarea Graph Search strategiile de Marketing

Lansarea mult asteptata a motorului de cautarea pe Facebook s-ar putea sa dea mari batai de cap marketerilor, avand in vedere ca Facebook este cea mai mare retea de socializare, numarul companiilor care o utilizeaza in Romania a crescut simtitor si strategiile de marketing vor trebui adaptate noilor modificari.

Se va pune accent din nou pe numarul de Like-uri? Din declaratiile oficiale asta intelegem, s-ar putea sa vedem o noua crestere a importantei numarului de Like-uri, Graph Search bazandu-se pe descoperirea persoanelor si companiilor tinand cont recomandarilor prietenilor.

Daca Graph Search va fi un success, va conta foarte mult ca pagina de brand sa fie placuta de catre prietenii persoanei care il utilizeaza pentru cautarea unui produs sau serviciu.

Optimizarea site-ului pentru Bing va fi mai importanta decat in prezent. In comunicatul de presa care anunta lansarea Graph Search era mentionat si faptul ca in unele cautari este posibil sa fie incluse rezultate provenite din motorul de cautare Bing. Cel putin teoretic, optimizarea pentru Bing este o componenta importanta in orice strategie de marketing online, daca ati ignorat acest aspect acum este momentul sa-l reconsiderati.

Nu cred ca mai este o surpriza ca “Sponsored results” , metoda de promovare pe Facebook, va capata o importanta mai mare in viitor, acum fiind foarte putin utilizata de catre companii datorita cautarilor reduse pentru produse si servicii. Va fi o oportunitate de care trebuie sa profitati daca va doriti sa apareti mai sus in cautarile utilizatorilor.

00 comentarii