Promovarea unei Agentii de Turism – Sfaturi utile

Promovarea unei Agentii de Turism – Sfaturi utile

Pentru marea majoritate a turistilor din Romania vremea biletelor din hartie sau a drumurilor inutile pana la agentia de turism din centru pentru a lua o brosura s-a incheiat, astazi ne orientam catre platforme de tursim online care sunt actualizate si disponibile la orice ora si accesibile de oriunde pe orice device (calculator, tableta, smartphone).
Orice agentie de turism trebuie sa se adapteze si sa devina activa in mediul online; citeste in continuare cateva recomandari pentru a fi mai acolo unde va cauta actualii si posibilii clienti.

1. Realizarea unui site sau updatarea celui existent

Pentru ca utilizatorii sa ramana pe site acestia trebuie sa gaseasca informatiile de care au nevoie in cel mai scurt timp.
Site-ul unei agentii de turism ar trebui sa permita vizualizarea ofertelor si rezervarea acestora online precum si posibilitatea achitarii integrale sau partiale a pachetului ales prin mijloace sigure si modern de plata. Nu uitati ca utilizatorii trebuie sa poata obtine usor mai multe informatii daca au nevoie, incercati sa afisati preturile, chiar daca sunt orientative, creati o pagina pentru hoteluri care sa contina filtre de cautare, permiteti adaugarea de recenzii etc.

2. Combina offline-ul cu online-ul prin intermediul codurilor QR

Codurile QR sunt folosite de cativa ani si in Romania, acestea permit realizarea unei legaturi intre eforturile de promovare in mediul offline prin intermediul pliantelor, bannerele etc. cu cele din online.
Functionalitatea unui cod QR este: Dupa scanarea codului printr-o aplicatie instalata pe telefon/ tableta, utilizatorul este directionat catre o pagina web sau o aplicatie unde va primi mai multe informatii, codul QR trebuie sa fie o completare a ofertei de pe suportul offline.

3. Publica filmulete

Poti oferi sfaturi legate de planificarea unei calatorii sau prezentarea unor obiective turistice.
Crearea de continut video si promovarea acestuia prin platformele de profil este un instrument foarte eficient de marketing online si comunicare.
Recomandam creerea unor canale personalizate pe fiecare platform video de tipul Youtube, Vimeo, Trilulilu, intrati pe pagina de promovare video pentru mai multe informatii.

4. Mix retele de socializare

Facebook – Twitter – Pinterest – Instagram. Activitatea din turism reprezinta in esenta cunoastere, vedem locuri noi, intalnim oameni si culturi diferite. Primul lucru pe care il facem cand ne intoarcem din vacanta este sa postam fotografii/ filmulete, sa povestim intamplari si sa adaugam prieteni noi. Alege reteaua sociala potrivita obiectivelor companiei pentru a crea o comunitate de turisti care vor impartasi experientele lor si vor posta recenzii relevante.

5. Brand ambasador

Chiar daca este un concept nou a inceput sa prinda contur si in Romania, trebuie doar sa alegi un blogger cunoscut pe domeniul tau de activitate care sa promoveze brand-ul in mediul online.
Speram ca aceste sfaturi au fost de folos si dorim tuturor un concediu placut !

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button