Cum va influenta lansarea Graph Search strategiile de Marketing

Cum va influenta lansarea Graph Search strategiile de Marketing

Lansarea mult asteptata a motorului de cautarea pe Facebook s-ar putea sa dea mari batai de cap marketerilor, avand in vedere ca Facebook este cea mai mare retea de socializare, numarul companiilor care o utilizeaza in Romania a crescut simtitor si strategiile de marketing vor trebui adaptate noilor modificari.

Se va pune accent din nou pe numarul de Like-uri? Din declaratiile oficiale asta intelegem, s-ar putea sa vedem o noua crestere a importantei numarului de Like-uri, Graph Search bazandu-se pe descoperirea persoanelor si companiilor tinand cont recomandarilor prietenilor.

Daca Graph Search va fi un success, va conta foarte mult ca pagina de brand sa fie placuta de catre prietenii persoanei care il utilizeaza pentru cautarea unui produs sau serviciu.

Optimizarea site-ului pentru Bing va fi mai importanta decat in prezent. In comunicatul de presa care anunta lansarea Graph Search era mentionat si faptul ca in unele cautari este posibil sa fie incluse rezultate provenite din motorul de cautare Bing. Cel putin teoretic, optimizarea pentru Bing este o componenta importanta in orice strategie de marketing online, daca ati ignorat acest aspect acum este momentul sa-l reconsiderati.

Nu cred ca mai este o surpriza ca “Sponsored results” , metoda de promovare pe Facebook, va capata o importanta mai mare in viitor, acum fiind foarte putin utilizata de catre companii datorita cautarilor reduse pentru produse si servicii. Va fi o oportunitate de care trebuie sa profitati daca va doriti sa apareti mai sus in cautarile utilizatorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button