Ghid pentru incepatori in Seo Copywriting
Cand scrii pentru un site web trebuie sa ai o analogie in minte: internetul este o jungla, iar utilizatorii sunt cautatorii de comori din ea.
Expertul Jakob Nielsen a ajuns la aceasta teorie in urma unor studii care au demonstrat ca utilizatorii arunca doar o privire pe site-uri in vederea gasirii informatiei relevante pentru ei in cel mai scurt timp posibil. Potrivit lui Nielsen, succesul unui site tine de continutul acestuia care trebuie sa fie concis, obiectiv si usor de citit, dar acestea sunt doar regulile de baza, vom vorbi in continuare si de restul tehnicilor care va vor ajuta in crearea de continut de calitate.
Clar si concis
Dat fiind faptul ca majoritatea utilizatorilor de internet nu cauta foarte mult pe un site daca informatia de care au nevoie nu este la vedere, textul trebuie sa fie deci clar si concis. Teoretic un articol care urmeaza a fi postat online sa aiba jumatate din numarul de cuvinte al unui text clasic, este doar teoretic pentru ca motoarele de cautare prefera sa primeasca articole de minim 300 de cuvinte.
Imparte textul
Serviciul de seo copywriting nu se masoara doar prin numarul de caractere al articolului, organizarea acestuia in pagina este la fel de importanta . Separa textul in paragrafe pentru a putea fi citit mai usor. Este important sa vezi cum arata pagina site-ului tau in diverse browsere, formatarea textului se poate schimba si in functie de marimea ecranului, deci asigura-te ca informatia importanta este plasata in partea de sus.
Optimizare SEO
La inceputul anilor ’90 apareau motoarele de cautarea, algoritmii acestora continuand sa se dezvolte si in prezent, nu mai exista un format standard al textelor pentru SEO, dar este important ca articolul sa nu fie plin de cuvinte cheie importante, foloseste o expresie care sa includa si cuvantul tau in diverse variatii. Pentru a gasi cele mai relevante cuvinte cheie pentru domeniul tau poti folosi cu incredere instrumentul de la Google, Keyword Tool.