Cele mai bune idei care te vor ajuta sa iti cresti vanzarile online de Valentine’s Day

Mai e foarte putin timp pana la Valentine’s Day, sarbatoarea iubirii celebrate in toata lumea si apreciata inclusiv de romani. Tot acum incepe si “vanatoarea” cadourilor potrivite pentru persoanele dragi.

Indiferent ca esti pro sau anti Valentine’s Day sau Dragobete, aceste ocazii sunt mai mult decat benefice pentru dezvoltarea afacerii tale. Sunt foarte putine perioade din an in care oamenii nu se uita la cat cheltuiesc atunci cand cumpara, asa ca ar trebui sa profiti din plin! Astfel, fie ca ai un magazin online prin intermediul caruia iti vinzi produsele, fie ca oferi servicii ce pot fi folosite in aceasta perioada, acum este momentul potrivit sa-ti cresti considerabil vanzarile, dar si valoarea brand-ului.

Iata cateva sfaturi si idei care te vor ajuta sa iti cresti vanzarile online de Valentine’s Day

  1. Adapteaza design-ul site-ului in ton cu evenimentul celebrat

Design-ul website-ului este cel care creeaza dispozitia festiva si care totodata comunica vizitatorilor ceea ce tu vrei sa le transmiti in aceasta perioada – “Hei, e Valentine’s Day, iar aici gasesti tot cee ace ai nevoie pentru a-ti surprinde persoana iubita, la preturi reduse”.

In momentul in care alegi sa adaptezi design-ul site-ului in ton cu evenimentul celebrat, le arati clientilor si potentialilor clienti ca nu stai deoparte si ca ai ceva pregatit, special pentru ei.

In cazul in care nu ai timp sau nu iti permit sa actualizezi tematica din site, o solutie mai rapida ar fi adaugarea unui pop-up promotional, care sa aiba, de asemenea, un design specific.

  1. Evidentiaza cat mai bine articolele reduse

Chiar daca oamenii par sa ii cunoasca foarte bine pe cei dragi, atunci cand vine vorba de alegerea cadoului potrivit, lucrurile se complica. Aici ar trebui sa intervii si sa ii ajuti. Cum? – Prin evidentierea articolelor reduce. In loc sa-i obligi sa parcurga tot magazinul online in cautarea cadoului perfect, mai bine le scoti tu in evidenta cadourile bune, reduse, cele cu sanse mari de a fi achizitionate.

Dupa ce ai discutat acest aspect cu echipa de marketing si te-ai decis in privinta produselor care vor face parte din promotie, e timpul sa le dai de veste potentialilor clienti. Cum poti face acest lucru? Sunt o multime de idei si de strategii care functioneaza perfect, de fiecare data, insa pentru asta ai nevoie de o echipa de specialisti!

  1. Ofera livrarea gratuita de Valentine’s Day

Conform statisticilor, majoritatea cadourilor de Valentine’s Day sunt achizitionate inainte cu o saptamana inainte de sosirea sarbatorii. Acest lucru inseamna ca vei avea, cu siguranta, o cerere mare de livrare rapida, in timp util, inaintea evenimentului celebrat. Prin urmare, iesi in evidenta prin livrare gratuita! Desi la prima vedere pare a fi o cheltuiala in plus sau o bataie de cap, pe termen lung, s-a dovedit ca merita efortul.

  1. Creeaza campanii de e-mail marketing si SMS marketing de Valetine’s Day

Daca ai planificat din timp campaniile pentru Valentine’s Day, asigura-te ca ofertele ajung si la urechile potentialilor clienti. Unele dintre cele mai eficiente canale de promovare, din punct de vedere al costurilor, dar si al conversiilor sunt e-mail marketing-ul si SMS Marketing-ul.

Pentru a crea rapid o campanie de e-mail marketing poti folosi un template specific pentru Valentine’s Day. Nu uita ca este foarte important sa cresti entuziasmul potentialilor clienti prin intermediul unui subiect de impact.

Spre deosebire de SMS, e-mail-ul te ajuta sa le si arati oamenilor produsele pe care le ai la oferta si sa pui in aplicare toate strategiile de comunicare pentru a-i convinge sa faca achizitia. SMS-ul, in schimb, te conditioneaza in privinta dimensiunii textului, insa are o rata mult mai mare de deschidere.

Daca nu te poti decide asupra unei singure campanii, le poti testa pe ambele.

Daca iti doresti mai multe sfaturi sau ai nevoie de consultanta pentru crearea campaniilor de e-mail marketing sau SMS marketing, iti stam la dispozitie!

  1. Fii activ in social media de Valentine’s Day

Retelele de socializare sunt, in continuare, unul dintre cele mai rapide instrumente de marketing, cu o rata excelenta de implicare a audientei. Asadar, nu il ignora puterea social media pentru a-ti promova afacerea si a pune in evidenta promotiile pe care le-ai pregatit cu ocazia sarbatorii de Valentine’s Day. Dar….asigura-te ca folosesti corect retelele sociale.

Apeleaza la hastag-uri tematice precum: #Love #Valentine’sday # myvalentine. Ideal ar fi sa iti pui creativitatea la incercare si sa gandesti un hastag propriu, pe care sa-l faci sa devina viral!

O alta idee ar fi sa organizezi un concurs prin intermediul caruia sa premiezi un castigator cu unul dintre produsele sau serviciile oferite de tine. In cazul in care te intrebi daca asta iti aduce tie un avantaj, ei bine…cu siguranta DA! Tu oferi gratuit un produs, insa beneficiezi de expunere garantata, sute sau mii de oameni vor afla de business-ul tau, iar o buna parte dintre acestia iti pot deveni clienti!

  1. Comunica intr-un mod amuzant

Valentine’s Day iti ofera posibilitatea sa fii neonventional in privinta mesajelor pe care vrei sa le transmit. Daca ai reusit sa ii faci pe oameni sa zambeasca, i-ai cucerit, cu siguranta, iar tu ti-ai atins obiectivul stabilit.

  1. Ia in calcul si persoanele care nu au relatii

Foarte multe business-uri uita de faptul ca Ziua Indragostitilor nu este doar despre cei care au relatie. Aceasta perioada este o oportunitate perfecta sa-ti atragi si clienti singuri.

Cam atat cu sfaturile si ideile care te vor ajuta sa iti cresti vanzarile online de Valentine’s Day. Mai sunt multe de spus, cu siguranta, insa pe restul le discutam telefonic sau….face 2 face, la biroul nostru.

Daca vrei sa fii diferit, sa reusesti sa cuceresti online-ul de Valentine’s Day, sa cresti vanzarile si sa  ajungi la oamenii potriviti, da-ne de veste!

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button