7 reguli SEO pe care nu le stiai

Domeniul de servicii SEO prezinta o multime de seturi de reguli care trebuie urmate pentru a obtine o buna optimizare in spatiul online. Acest lucru nu inseamna ca o data ce inveti aceste reguli SEO te poti declara un expert. Regulile optimizarii pot parea uneori ca se schimba de la o ora la alta, iar de multe ori se intampla ca ceea ce stiai ca nu e bine sa faci sa devina benefic.

7 reguli SEO mai putin cunoscute

Mai jos va vom prezenta o lista de 7 aspecte legate de Search Engine Optimization pe care poate nu le stiai sau stiai ca trebuie aplicate diferit.

Oameni vs. roboti

  • Optimizarea se face intai pentru oameni, apoi pentru roboti. Cum toate aspectele care tin de tehnologie sunt in schimbare, la fel sunt si robotii motoarelor de cautare. La inceputurile sale, Google, impreuna cu algoritmul sau era bazat pe un mod foarte tehnic de analiza a informatiilor ce tin de SEO, punand accent pe datele Meta si alte aspecte de acest gen. Lucrurile acestea sunt in continuare importante, insa tehnologia Google de inteligenta artificiala intelege acum daca oamenii care au intrat pe site-ul tau au obtinut ceea ce au vrut. Acest trend va continua in ascensiune, pana cand va fi nevoie sa schimbi abordarea de la tehnic la uzabilitate.
  • Design-ul este ceea ce atrage. Pe baza aceleiasi idei de imbunatatire pentru oameni si nu pentru roboti, un design placut este primul aspect care atrage clientii. Toate elementele de design din site-ul tau trebuie sa denote profesionalism: de la culorile folosite, la tema sau asezarea in pagina a continutului.

Continutul din site

  • Relevanta continutului este cheia. Accentul trebuie pus pe relevanta articolului si informatiile folositoare folosite in el. Un alt domeniu in care principiul “less is more” se aplica: mai putine articole ca volum, dar cu mai multe informatii relevante.
  • Continutul duplicat nu iti aduce penalizari. Cu toate acestea, continutul copiat o va face, deci trebuie sa eviti complet acest lucru. Continutul duplicat nu va ridica problem daca folosesti tag-ul canonical pentru a arata preferintele pentru tipul de continut.
  • Actualizeaza continutul vechi. Unul dintre cele mai ignorate aspecte din cadrul unui site este continutul vechi, care nu ar trebui uitat doar pentru ca este vechi. Acesta poate fi actualizat, analizand informatiile pentru a vedea daca au aparut noi practici SEO fata de cele utilizate deja sau alte elemente noi.
  • Site-ul trebuie sa fie responsive. Una dintre cele mai importante alegeri cand vine vorba de site-ul tau este aspectul responsive, care inseamna ca site-ul va afisa toate elementele de pe pagina corect, indiferent de platforma de pe care este accesat. Astfel, trebuie sa testezi aspectul site-ului atat de pe calculator, cat si de pe tableta sau telefon.
  • Continutul video te-ar putea ajuta pana la urma. Platforma Aimclear a aratat in urma unui studio ca utilizarea unui video de pe platforma Youtube poate creste exponential sansele ca site-ul tau sa apara pe prima pagina. Desigur, sunt si alte platforme video pe care le poti utiliza.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button