Cropmarket – o strategie de marketing eficienta sau un mod de lucru inteligent?

Cropmarket reprezinta unul dintre cele mai mari magazine agricole din Romania, care isi desfasoara activitatea atat fizic, cat si in mediul online. Bazele acestui business au fost puse de Andrei Pirvu, inginer in industria agricola, al carui obiectiv este sa sprijine acest sector prin oferirea unei game cat mai largi de produse calitative.

Colaborarea noastra cu Cropmarket a inceput inca de la infiintarea acestui brand, cand am aflat despre obiectivele pe termen lung si despre ceea ce avea sa urmeze. Astazi, brand-ul Cropmarket se bucura de o notorietate exceptionala si de vanzari record. Dar oare ce a facut posibil acest lucru? Strategia de marketing eficienta pe care noi am pus-o in practica inca de la inceputul acestui proiect sau modul de lucru inteligent pe care clientul nostru l-a gandit?

Cele mai importante ingrediente pentru reteta succesului in afaceri

Probabil ca multi antreprenori si-au pus intrebarea macar o data “Care sunt ingredientele pentru reteta succesului?”. Bineinteles ca nu exista o reteta universala, insa pentru Cropmarket implicarea constanta si dorinta de autodepasire au contribuit intr-o mare masura la nivelul afacerii de acum. Mai mult decat atat, Andrei Pirvu, antreprenorul din spatele brandului Cropmarket a incercat intotdeauna sa gaseasca solutii care sa eficientizeze modul de lucru si sa economiseasca timp in favoarea sa si a echipei lui.

Un mod de lucru inteligent – practici care genereaza rezultate concrete

Pe masura ce un business se dezvolta, modul de lucru trebuie adaptat in functie de numarul de comenzi, de angajati, dar si de urmatoarele obiective propuse. Acest parcurs a fost urmat si de Cropmarket. Una dintre practicile demne de urmat care genereaza rezultate concrete este reprezentata de utilizarea unor aplicatii smart care permit monitorizarea si gestionarea stocurilor pentru toate produsele. De asemenea, tehnica de lucru prin dropshipping reprezinta o alta metoda avantajoasa pentru aceasta afacere. Motivele sunt simple: timpul este economisit, clientii sunt multumiti de conditiile de livrare rapida, iar angajatii isi pot focusa atentia si asupra altor activitati esentiale.

Strategia de marketing – un factor important

Asa cum se intampla in majoritatea business-urilor, strategia de marketing joaca un rol important pentru indeplinirea obiectivelor. Pentru ca am inteles inca de la inceput care este targetul si pentru ca a existat o comunicare constanta intre client si agentie, am reusit sa generam rezultate mai mult decat multumitoare. Cum? Prin servicii de optimizare SEO care au presupus inclusiv redactarea si publicarea articolelor in diferite publicatii online, dar si prin dezvoltarea unei sectiuni de blog pe website, ce include articole de interes pentru publicul tinta, agricultorii. Mai mult decat atat, am implementat campanii de SMS Marketing gandite in functie de obiective si target care au generat un volum de vanzari surprinzator.

Concluzia

O strategie de marketing bine gandita care are ca principal obiectiv generarea unor rezultate de succes trebuie sa fie intotdeauna bazata de o comunicare constanta si eficienta.

Asadar, putem afirma cu certitudine ca atat strategia de marketing, cat si modul de lucru inteligent adoptat de antreprenorul Andrei Pirvu au contribuit la succesul brandului Cropmarket.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button