Vinde pe marketplace-uri multiple cu platforma easySales

Listează produse și procesează rapid comenzi pe platforme multiple - fără cunoștințe IT.

Contactează-ne

easySales

Este o platformă SaaS populară, accesibilă, unificată care rezolvă problema complexității prezenței pe marketplace-uri ca eMag, Vivre, eBay, Doraly, Okazii, Elefant, Cel și a lipsei de integrări între diferitele platforme utilizate de comercianți: platforme eCommerce, soft de facturare, platforme curieri, servicii e-mail și SMS, marketplace-uri.

Vânzare pe mai multe marketplace-uri se justifică pentru majoritatea comercianților, mai ales că astăzi o listă de produse și un magazin online nu este de ajuns să fii competitiv și să ai vânzări.

Cu software-ul potrivit, poți vinde pe mai multe canale relevante, cu același efort de care ai nevoie pentru a vinde pe un singur canal.

Contactează-ne

Selectează ceea ce dorești să accesezi din platforma easySales!

Contactează-ne
Listare oferte pe multiple marketplace-uri
Procesare comenzi bulk
Generare facturi automate
Generare AWB-uri automate
Sincronizare stocuri automat
Generare facturi automate
Traducere automată descrieri produse
Notificări automate clienți prin eMail și sms
Rapoarte vânzări și produse centralizate
Optimizare livrări
Redimensionare imagini automate
Poze fundal Alb
Auto Price

Viziunea noastră

Este despre a simplifica eCommerce-ul, de a centraliza activitatea online pentru eficiență, așa încât comercianții să aibă acces la tehnologie sofisticată la prețuri avantajoase.

Contactează-ne

DE CE easySales?

Cu platforma easySales poți testa gratuit și ușor vânzarea pe 11 marketplace-uri și 4 canale de vânzare noi, folosind un singur mod de lucru, într-o interfață simplificată, chiar dacă fiecare marketplace în parte are proceduri, reguli și sisteme diferite de listare și procesare a comenzilor.

easySales conectează și automatizează procese de listare și vânzare ale afacerii tale și îți salvează până la 80% din timpul cu task-urile repetitive

Folosește timpul în cel mai productiv mod posibil.

Contactează-ne

Beneficiile cu easySales

CONTROL 360 DE GRADE

Managerul acordă acces pe diferite nivele angajaților și urmărește statusurile comenzilor din diferite canale, în timp real.

AUTOMATIZARE TASK-URI REPETITIVE

sincronizare stocuri, grupuri procesare comenzi bulk, notificari clienti, traducere documentație produs, Auto-Price, generare facturi și AWB-uri, redimensionare imagini în funcție de cerințe diferite

EFORT MINIM DE ADMINISTRARE

Cu software-ul potrivit, utilizatorii non tehnici, pot vinde pe mai multe canale relevante, cu același efort de care au nevoie pentru a vinde pe un singur canal.

REDUCERI ERORI UMANE

Acum echipa ta are filtre avansate, notificări automate, și tu te bucuri de costuri operaționale minime

RAPOARTE CENTRALIZATE

Acces la imaginea de ansamblu asupra diferitelor canale de vânzare astfel încât să iei decizii în cunoștiință de cauză.

VOTARE DEZVOLTARI NOI

Dezvoltări și integrări suplimentare la costurile abonamentului. Acces la prioritizarea roadmap-ului easySales.

CENTRALIZARE ȘI COMUNICARE API

Informația este disponibilă 24/7 din orice locație, de pe orice dispozitiv, comunicare bidirecțională, în timp real, între sistemele tale favorite

AUTOMATIZARE TASK-URI REPETITIVE

sincronizare stocuri, grupuri procesare comenzi bulk, notificari clienti, traducere documentație produs, Auto-Price, generare facturi și AWB-uri, redimensionare imagini în funcție de cerințe diferite

LISTARE SIMPLIFICATĂ BY CLICK

Refolosim structura și informațiile pe care retailerul le are, pentru a încărca produsele din platformă direct pe marketplace! Fără costuri adiacente de integrare!

easySales în cifre

  • 12

    Peste 12 ani experiență în eCommerce a echipei de suport

  • 2000

    Peste 2000 de utilizatori care au testat easySales

  • 230

    Peste 230 milioane euro, valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales

  • 6M

    Aprox. 6 milioane de produse listate pe marketplace-uri prin easySales

  • 45

    Peste 45 de integrări de platforme eCommerce: servicii de curierat, soft de facturare, servicii sms, marketplace-uri

  • 2M

    2 mil. facturi generate automat

Soluția easySales

a fost aleasă ca finalistă a concursului Uipath Atomation Award în luna Octombrie 2021, ca o companie cu impact global ce poate consolida ecosistemul cu soluții de automatizare.

Contactează-ne

Avem planuri personalizate pentru toată lumea.
Prețuri simple și previzibile.

Ai nevoie doar de planul standard? Înscrieți-vă și anulați în orice moment.

STARTER
29
/ lună
Pentru vânzători la început de drum în e-commerce
Până la 300 comenzi lunar
Până la 15.000 oferte lunar
Suport Online
Contactează-ne
ACCELERATOR
99
/luna
Pentru vânzători eficienți
Până la 1.500 comenzi lunar
Până la 50.000 oferte lunar
Suport Online
Contactează-ne
SMART
159
/ lună
Pentru vânzători care gestionează volume mari
Până la 2.500 comenzi lunar
Până la 100.000 oferte lunar
Suport Online/Telefonic
Contactează-ne
PERFORMER
249
/ lună
Pentru vânzători cu experiență
Până la 5.000 comenzi lunar
Până la 200.000 oferte lunar
Suport Online/Telefonic
Contactează-ne

Cum funcționează?

Nimic de descărcat, ai nevoie doar de o conexiune la internet. Accesezi serviciile easySales fiind conectat la internet prin instalarea unui plugin sau feed. Simplu și la îndemâna, te conectezi ușor!

1. Integrezi magazinele tale online

Iti integrezi si configurezi magazinul online.

3. Te bucuri de confort prin automatizare

Cu EasySales si Smartbill automatizezi task-urile manuale, activitatea de listare produse pe marketplace, generare facturi, emitere AWB-uri și sincronizarea stocurilor și prețurilor

2. Procesezi toate comenzile centralizat

Cu platforma EasySales ai integrat SmartBill și procesezi comenzi din magazinele tale online și din marketplace-urile populare

Contactează-ne

Întrebări frecvente

Pentru cine este easySales?

easySales este un avantaj pentru comercianții online, utilizatori mai puțin tehnici, sau foarte tehnici care doresc să lucreze eficient și să simplifice task-urile

Filozofia platformei este de a crește vânzările prin extinderea produselor pe multiple Marketplace-ure

Ce se întamplă în perioada de testare easySales?

Vei avea acces gratuit la toate funcțiile create de noi și te consiliem cum platforma easySales te poate ajuta în mod specific și real.

La finalul perioadei de testare, te ajutăm să evaluezi beneficiile obținute și să alegi unul dintre abonamente, în funcție de nevoile tale.

Platforma easySales va percepe vreun comisiondin vânzările mele? Ce fel de costuri adiționale percepeți?

Nu vi se va reține niciun comision pentru vânzările efectuate prin intermediul easySales.

Vei plăti doar prețul abonamentului pentru serviciile menționate în pachet, nu avem costuri ascunse.

Ce se întampla dacă vreau să schimb abonamentul ales inițial?

Poți să schimbi abonamentul ales și planul tarifar, odată cu creșterea sau restrângerea activității tale, în funcție de numărul de comenzi și de numărul de oferte pe care le ai de gestionat.

Economic vorbind cel mai bun mod de plată, atât pentru startup-uri în faza de lansare cât și pentru firmele mari cu un buget mare de dezvoltare în eCommerce este un model de plată lunar, platforma închiriată.

Ce se întâmplă dacă am nevoie de anumite personalizări?

  • Preluăm responsabilitatea de a actualiza și îmbunătăți platforma easySales în permanență cu funcționalități noi în funcție de cererea pe care o avem de la clienți.

    Poți să beneficiezi de personalizări specifice business-ului tău, cu unele costuri de dezvoltare agreate, dacă cerințele tale nu se află în lista solicitată de majoritatea clienților noștri.

    Contactează echipa de suport și spune-ne care sunt nevoile tale 037 123 34 39 sau contact@easy-sales.com.

Trebuie să semnez un contract?

Suntem o platformă ce oferă flexibilitate. Avem nevoie doar de acceptul tău la termenii și condițiile menționate de noi în momentul când creezi contul. Ulterior beneficiezi de 14 zile de testare.

Asta înseamnă că poți ieși din aplicație sau poți să îți schimbi abonamentul în funcție de numărul de comenzi sau oferte chiar pe parcursul unei luni.

Care este garanția oferită în cazul în care nu mai doresc să colaborez cu easySales?

Platforma easySales este o soluție care poate fi oricând accesată și te ajută să eficientizezi modul tău de lucru.

Nu vei fi blocat în ecosistemul platformei, iar datele tale nu vor avea de suferit, ești liber să rămâi pe marketplace-ul dorit, să te întorci la modul tău de lucru inițial, fără să îți mai faciliteze easySales comunicarea.

Ai șansa să testezi gratuit un nou canal de vânzare, fără încercări nereușite.

easySales a testat, a îmbunătățit și a reușit pentru ca tu să poți astăzi accesa un nou canal de vânzări la costuri avantajoase și fără bătaie de cap

Părerea clienților noștri.

Suntem foarte mandri de serviciile pe care le oferim clientilor nostri. Cititi mai jos ce au spus acestia despre noi.

sabina
Sabina Stroescu

Chicbags

Sunt cei mai buni (am lucrat cu mai multe firme si vorbesc din experienta) si ca design efectiv si ca servicii. De asemenea sunt seriosi si poseda multa solicitudine lucru extrem de rar in domeniul asta. Raport calitate/ pret foarte bun.
Sorina D.

Decor cu flori

Pfff...nu stiu...tu cum zici? Nu mai bine asa? ..Sau altfel?.. Off...chiar nu-mi dau seama cum ar trebui...dar acolo cum o sa fie?..`` etc. (client Sorina, prea nehotarata). Voi, cu profesionalism, perseverenta, viziune si o rabdare imensa, ati reusit sa-mi aduceti proiectul in forma finala fantastica! Multumesc, aveti toate aprecierile mele!
heymoto
Hey Moto

www.heymoto.ro

100% satisfacuti de colaborarea cu Plum Media.
Am colaborat cu ei in creare site web, marketing si promovare, Google Ads si social media ads.
Daca ar fi sa descriem in 3 cuvinte experienta: proptitudine, seriozitate si profesionalism. Recomandam cu incredere!
Tanya Povenskaya

Slowianka Nails Romania

Sunt foarte multumita de colaborarea avuta mai ales pe partea de creare site. Am toata increderea in echipa Plum Media.
Cornel Iancu

Am ales Plum Media pentru realizarea site-ului meu de prezentare si nu regret alegerea facuta. Tot procesul a decurs foarte bine si imi place foarte mult cum a iesit acest proiect. Recomand aceasta agentie!
sebastian
Sebastian Antonio

Pro Intersoft 2010

Am avut colaborari reusite cu aceasta agentie din Bucuresti, benefice pentru ambele parti. Tineti-o tot asa!

Esti pregătit să testezi un mod eficient de a vinde multichannel?

Contactează un specialist și află ce ai nevoie să fii eficient și să crești vânzările



    [honeypot url id:url move-inline-css:true]

    Prin trimitera formularului declari ca esti de acord cu Politica de Confidentialitate si cu noile reglementari GDPR.

    Articole Blog

    Descopera blogul nostru cu informatii utile pentru site-ul tau.

    Motivele pentru care este crucial sa apelezi la o companie de web design pentru crearea unui magazin online

    Tot mai multe afaceri isi muta operatiunile online, iar crearea unui magazin online a devenit o necesitate absoluta pentru multi comercianti. Cu toate acestea, dezvoltarea unui magazin online eficient si […]

    Read more
    Afla avantajele unui site WordPress si de ce este esential sa apelezi la o companie specializata pentru crearea lui!

    Prezenta online a devenit un aspect esential al succesului oricarei afaceri. Fie ca vorbim de o companie multinationala sau de un mic antreprenor, un site web bine construit poate fi […]

    Read more
    3 motive sa apelezi la servicii de realizare website daca ti-ai deschis o afacere de curand

    Prezenta online a devenit o necesitate absoluta pentru orice afacere, fie ea mica sau mare. Crearea unui website profesional poate avea un impact semnificativ asupra succesului unei companii, contribuind la […]

    Read more