CE AR TREBUI SA CONTINA UN MAGAZIN ONLINE CU INVITATII DE NUNTA?

CE AR TREBUI SA CONTINA UN MAGAZIN ONLINE CU INVITATII DE NUNTA?

 

Daca detii o activitate ce are ca si domeniu principal comercializarea produselor de tipul invitatiilor de botez si/sau invitatiilor de nunta ar trebui sa citesti acest articol deoarece o sa afli ce ar trebui sa contina un asemenea magazin online.

1. Platforma:

Fiind vorba de un numar mare de produse de obicei peste 10.000 cea mai buna alegere ramane un magazin online realizat pe o platforma creata de la 0 (Magento, Prestashop, Open Cart sau alte solutii de tip Open Source pot fi luate in considerare atata timp cat sunt corect setate si dispun de un server foarte bun).

2. Design:

Numarul magazinelor si site-urilor care comercializeaza pe internet invitatii de nunta a crescut foarte mult in ultimii ani astfel ca va recomandam realizarea unui design creat de la 0 pentru a fi mai usor de identificat si pentru a va diferentia fata de concurenta.
Recomandam realizarea unui design personalizat pentru logo (de aici incepe povestea), pagina principala, pagina de categorie, pagina de produs, pagina procesului de comanda, pagina de user si design pentru o pagina statica.
Designe-ul trebuie obligatoriu sa se adapteze pe dispozitivele mobile de tipul smartphone si tableta si trebuie sa fie optimizat pentru a se incarca cat mai repede, pe internet sunt foarte multe instrumente cu care puteti face teste.

3. Fotografiile:

Majoritatea magazinelor online folosesc aceleasi poze puse la dispozitie de furnizorul principal de invitatii sedefcards.com.
Foarte putine magazine online au inceput sa-si faca propriile poze astfel recomandarea noastra este pe cat posibil sa va realizati propriile poze pentru a expune cat mai bine toate detaliile produselor, pentru a va promova cat mai bine (avantaj major in SEO si in Google imagini) si mai ales pentru a face diferenta fata de concurenta.

4. Functionalitati:

a. Fiind vorba de un tip de produs ce poate fi personalizat procesul de comanda este cel mai important intr-un magazin online cu invitatii de nunta, astfel procesul de comanda trebuie sa contina obligatoriu:
– posibilitatea de a plasa comanda cu sau fara sa se creeze cont;
– posibilitatea de alege materialul din care este realizata;
– posibilitatea de adauga texte dintr-o lista predefinita sau posibilitatea de adauga propriile texte (sau upload dintr-un fisier Microsoft Word);
– posibilitatea de a alege fontul si culoarea cu care sa fie scris textul;
– posibilitatea de alege optionale cu/fara ansamblare sau cu/fara tiparire.
Un lucru foarte important la procesul de comanda este usurinta de a plasa si configura o comanda, tot procesul de comanda trebuie sa se desfasoare intr-o singura pagina.

b. De asemenea fiind vorba de un tip de produs in care impactul vizual este foarte important trebuie sa punem accent pe galeriile foto si video care in primul rand trebuie sa functioneze foarte bine pe orice dispozitiv (afisare si viteza de incarcare) si in al doilea rand trebuie sa expuna cat mai bine toate detaliile invitatiilor (evident aici o sa conteze foarte mult calitatea pozelor).

c. Realizarea unor filtre cat mai specifice:

– camp de cautare pentru cod de produs;
– filtrare dupa pret;
– filtrare dupa categorie;
– filtrare dupa stil;
– filtrare dupa material;

d. Infinit scroll, in momentul cand se face o listare de produse recomandam sa existe aceasta functie in detrimentul paginatiei.

e. Testimoniale si elemente de incredere:

Fiind vorba de o activitate online recomandam ca orice client sa poata lasa un testimonial, eventual sa poata sa-si uploadeze si o poza personala.

Pe langa testimoniale ar trebui sa mai aveti:
– informatii la vedere despre politica de livrare si returnare;
– link catre ANPC (Asociatia Natională pentru Protectia Consumatorilor)
– sigle ale unor programe pentru certificare a magazinelor online precum Trusted.ro;
– suport online sau live chat.

f. Distribuirea continutului:
– posibilitatea ca orice produs sa poata fi distribuit pe retelele de socializare principale Facebook, Twitter, Google Plus;
– posibilitatea de a trimite produsul unui prieten prin adaugarea unei adrese de mail;
– posibilitatea de printa sau exporta continutul (.pdf).

5. Promovare si optimizare pentru motoarele de cautare:

Pe cat este posibil recomandam realizarea unor descrieri unice dar recomandam si constructia unui modul care sa:
– sa completeze automat paginile care nu au meta tag-uri;
– sa resolve problema pentru paginile care au meta tag-urile prea lungi sau prea scurte;
– sa rezolve problema cu paginile care au continut duplicat.

Stiind ca traficul relevant reprezinta un factor important de SEO recomandam realizarea unei functii prin care fiecare pagina sa poata fi distribuita pe retelele de socializare (Facebook, Twitter, Google Plus).

Realizarea unui modul de abonare la newsletter si trimiterea periodica a unor e-mailuri car sa contina informatii despre produsele noi, produsele cu pret redus, sfaturi despre organizare a nuntii sau a botezului.

Mai jos aveti o lista scurta cu cateva magazine online realizate de agentia noastra ce au ca domeniu principal de activitate comercializarea produselor de tip invitatii de nunta sau invitatii si accesorii de botez:

www.crisiashop.ro
www.natalieshop.ro
www.invitatiisuperbe.ro
www.happycards.ro
www.invitatiioriginale.ro
www.casademodaella.ro

Daca doriti realizarea unui magazine online cu invitatii de nunta nu ezitati sa ne contactati la 0733.982.759 sau pe mail [email protected]

Lasă un comentariu