Browsing category

Sfaturi Optimizare Site

Sfaturi Optimizare Site,

ListaDirectoare.ro – lista completa de directoare

ListaDirectoare.ro - lista completa de directoare

ListaDirectoare.ro – lista completa de directoare

Inscrierea in directoare ramane una dintre metodele cel mai des folosite de catre specialistii in optimizare pentru motoarele de cautare, fiind una dintre cele mai convenabile metode de a face link building.

Pe internet se gasesc foarte multe liste cu directoare, dar multe dintre ele nu mai functioneaza, nu mai exista sau pur si simlu nu sunt bune datorita bug-urilor, aceste directoare mai rau fau site-ului tau, sunt insa site-uri, precum listadirectoare.ro, care actualizeaza fiecare director dupa fiecare inscriere, se mentine astfel o lista curata, doar cu directoare de calitate.

Directoarele se pot sorta dupa diverse categorii: functionale, nefunctionale, contr cost, fara link reciproc, cu link reciproc optional, cu link reciproc obligatoriu, cu link in footer, dupa cont, fara cont, dupa inscriere cu email-ul domeniului site-ului inscris etc.

Dupa efectuarea inscrierii in director se poate copia codul ancora, dupa care se poate merge direct in pagina in care a fost inscris site-ul.

Fiecare director are o descriere detaliata a diverselor particularitati, precum termenul de aprobare a site-urilor inscrise, tipul directorului etc.

Dat fiind faptul ca inscrierea in directoare este folosita pentru link bulding si implicit pentru cresterea importantei domeniului, fiecare director are detalii relevante pentru orice specialist seo, precum: vechimea domeniului, numarul de site-uri pe acelasi IP, numarul de pagini indexate de principalele motoarele de cautare (google, yahoo si bing), google si alexa page rank.

0no comment
Sfaturi Optimizare Site,

Istoria motoarelor de cautare

Istoria motoarelor de cautare

Ce sunt si ce se doresc de fapt a fi motoarele de cautare ? metode mai organizate si logice de extragere a informatiilor dintre miliarde de pagini care exista pe World Wide Web.

1990 – a inceput istoria motoarelor de cautare astfel si-a facut aparitia un program simplu cu numele de  Archie, realizat de un student la Universitatea McGill din Montreal (Canada), pe numele sau Alan Emtage.
S-a declansat o intreaga nebunie mai ales in universitatile din America cu profil tehnologic astfel au aparut si alte programe de extragerea a informatiilor relevante de pe www. cum ar fi Gopher realizat de Mark McCahill, Telnet, Veronica, Jughead.

1994 – practic acesta anul cand s-a lansat primul motor de cautare cu numele de WebCrawler, un motor de cautare realizat de Brian Pinkerton. WebCrawler a fost primul motor de cautare comercial.
Tot in anul 1994 se lanseaza si motorul de cautare Yahoo  realizat de Jerry Yang si David Filo
Proiectul a  pornit de la o pagina web in care au alcatuit o lista cu site-urile favorite. Diferenta consta in mini-descrierea disponibila in dreptul fiecarui site. Yahoo, desi nu are o structura de motor de cautare, este considerat o “unealta” de cautare, permitand utilizatorului sa gaseasca informatii dintr-un anumit domeniu de activitate, prin structura sa pe directoare si sub-directoare. Mai tarziu, Yahoo va dezvolta si un motor de cautare propriu.

1995- Datorita vitezei cu care a inaintat tehnologia au fost lansate cu repeziciune si alte motoare de cautare cum ar fi Infoseek, Alta Vista, HotBot, Ask Jeeves, Lycos, multe dintre ele mai sunt folosite si astazi.

1997 – A fost marcata istoria motoarelor de cautare prin lansarea Google, motorul de cautare ce urma sa devina cel mai popular din lume si motorul de cautare care va domina clar categoria motoarelor de cautare.
Google a aparut  odata cu un proiect realizat de Sergey Brin si Larry Page pentru Stanford
University. A fost denumit de creatorii sai Google, nume provenit de la termenul “googole”, insemnand 10100, cu referire la domeniul sau de scalabilitate.
Diferenta o face un sistem de acordare si notare a importantei paginilor, denumit de inventatorii sai PageRank evident de la numele Larry Page; Aceasta notare este de la 0-10 si se acorda in functie de numarul de linkuri catre un site.  Acest lucru va determina motorul de cautare Google sa ofere rezultate calitative utilizatorilor de internet dornici de informatii relevante.

Dupa cum bine stiti la ora actuala Google detine suprematia in categoria motoarelor de cautare.

Google ofera o metoda simpla si rapida de gasire a informatiilor pe internet, avand o baza de date de peste 8 miliarde de situri web. O statistica arata ca la inceputul anului 2004 Google raspundea zilnic la mai mult de 200 milioane de consultari.
Google dispune de motoare de cautare si pentru imagini, videoclipuri, carti, bloguri, grupuri de stiri, directoare web.

La sfarsitul anului 2007 a fost cotat drept cea mai puternica marca globala, dupa criteriul valorii in milioane de dolari (86.057 milioane dolari SUA), dar si dupa modul de perceptie de catre utilizatori.
In 2009 Google a depasit pragul record de 100 de miliarde de dolari si continua sa creasca.
In anul 2012 este cel mai important motor de cautare din lume iar principala lui preocupare ramane aceeasi ca la infiintare: sa ofere utilizatorilor dornici de internet rezultate foarte calitative.
De asemenea algoritmii Google s-au schimbat foarte mult, numarul de link-uri catre un site si page rank-ul nemaifiind factori la fel de importanti ca la infiintare, in momentul de fata accentul se pune foarte mult pe continut (continut original in site, continut video, articole pe site-uri si bloguri relevante, comunicate de presa) si social media (prezenta si interactivitatea unui site pe retelele de socializare facebook, twitter, google plus, linkedin, youtube, myspace, blog integrat in site, blog extern).
Numai in acest an Google a aplicat 2 filtre pentru rezultatele pe care le ofera, filtrele au numele de cod Panda si Pinguin.

O sa revenim cu noi informatii despre istoria motoarelor de cautare iar daca ai un proiect pentru care doresti pozitionarea lui pe prima pagina a motoarelor de cautare nu ezitati sa ne contactati si sa vizitati pagina noastra de optimizare google.

0no comment