Browsing category

Comert Electronic

Comert Electronic,

Ce ar trebui sa contina un Magazin Online cu invitatii de nunta?

Ce ar trebui sa contina un Magazin Online cu invitatii de nunta?

Ce ar trebui sa contina un Magazin Online cu invitatii de nunta?

 

Daca detii o activitate ce are ca si domeniu principal comercializarea produselor de tipul invitatiilor de botez si/sau invitatiilor de nunta ar trebui sa citesti acest articol deoarece o sa afli ce ar trebui sa contina un asemenea magazin online.

1. Platforma:

Fiind vorba de un numar mare de produse de obicei peste 10.000 cea mai buna alegere ramane un magazin online realizat pe o platforma creata de la 0 (Magento, Prestashop, Open Cart sau alte solutii de tip Open Source pot fi luate in considerare atata timp cat sunt corect setate si dispun de un server foarte bun).

2. Design:

Numarul magazinelor si site-urilor care comercializeaza pe internet invitatii de nunta a crescut foarte mult in ultimii ani astfel ca va recomandam realizarea unui design creat de la 0 pentru a fi mai usor de identificat si pentru a va diferentia fata de concurenta.
Recomandam realizarea unui design personalizat pentru logo (de aici incepe povestea), pagina principala, pagina de categorie, pagina de produs, pagina procesului de comanda, pagina de user si design pentru o pagina statica.
Designe-ul trebuie obligatoriu sa se adapteze pe dispozitivele mobile de tipul smartphone si tableta si trebuie sa fie optimizat pentru a se incarca cat mai repede, pe internet sunt foarte multe instrumente cu care puteti face teste.

3. Fotografiile:

Majoritatea magazinelor online folosesc aceleasi poze puse la dispozitie de furnizorul principal de invitatii sedefcards.com.
Foarte putine magazine online au inceput sa-si faca propriile poze astfel recomandarea noastra este pe cat posibil sa va realizati propriile poze pentru a expune cat mai bine toate detaliile produselor, pentru a va promova cat mai bine (avantaj major in SEO si in Google imagini) si mai ales pentru a face diferenta fata de concurenta.

4. Functionalitati:

a. Fiind vorba de un tip de produs ce poate fi personalizat procesul de comanda este cel mai important intr-un magazin online cu invitatii de nunta, astfel procesul de comanda trebuie sa contina obligatoriu:
– posibilitatea de a plasa comanda cu sau fara sa se creeze cont;
– posibilitatea de alege materialul din care este realizata;
– posibilitatea de adauga texte dintr-o lista predefinita sau posibilitatea de adauga propriile texte (sau upload dintr-un fisier Microsoft Word);
– posibilitatea de a alege fontul si culoarea cu care sa fie scris textul;
– posibilitatea de alege optionale cu/fara ansamblare sau cu/fara tiparire.
Un lucru foarte important la procesul de comanda este usurinta de a plasa si configura o comanda, tot procesul de comanda trebuie sa se desfasoare intr-o singura pagina.

b. De asemenea fiind vorba de un tip de produs in care impactul vizual este foarte important trebuie sa punem accent pe galeriile foto si video care in primul rand trebuie sa functioneze foarte bine pe orice dispozitiv (afisare si viteza de incarcare) si in al doilea rand trebuie sa expuna cat mai bine toate detaliile invitatiilor (evident aici o sa conteze foarte mult calitatea pozelor).

c. Realizarea unor filtre cat mai specifice:

– camp de cautare pentru cod de produs;
– filtrare dupa pret;
– filtrare dupa categorie;
– filtrare dupa stil;
– filtrare dupa material;

d. Infinit scroll, in momentul cand se face o listare de produse recomandam sa existe aceasta functie in detrimentul paginatiei.

e. Testimoniale si elemente de incredere:

Fiind vorba de o activitate online recomandam ca orice client sa poata lasa un testimonial, eventual sa poata sa-si uploadeze si o poza personala.

Pe langa testimoniale ar trebui sa mai aveti:
– informatii la vedere despre politica de livrare si returnare;
– link catre ANPC (Asociatia Natională pentru Protectia Consumatorilor)
– sigle ale unor programe pentru certificare a magazinelor online precum Trusted.ro;
– suport online sau live chat.

f. Distribuirea continutului:
– posibilitatea ca orice produs sa poata fi distribuit pe retelele de socializare principale Facebook, Twitter, Google Plus;
– posibilitatea de a trimite produsul unui prieten prin adaugarea unei adrese de mail;
– posibilitatea de printa sau exporta continutul (.pdf).

5. Promovare si optimizare pentru motoarele de cautare:

Pe cat este posibil recomandam realizarea unor descrieri unice dar recomandam si constructia unui modul care sa:
– sa completeze automat paginile care nu au meta tag-uri;
– sa resolve problema pentru paginile care au meta tag-urile prea lungi sau prea scurte;
– sa rezolve problema cu paginile care au continut duplicat.

Stiind ca traficul relevant reprezinta un factor important de SEO recomandam realizarea unei functii prin care fiecare pagina sa poata fi distribuita pe retelele de socializare (Facebook, Twitter, Google Plus).

Realizarea unui modul de abonare la newsletter si trimiterea periodica a unor e-mailuri car sa contina informatii despre produsele noi, produsele cu pret redus, sfaturi despre organizare a nuntii sau a botezului.

Mai jos aveti o lista scurta cu cateva magazine online realizate de agentia noastra ce au ca domeniu principal de activitate comercializarea produselor de tip invitatii de nunta sau invitatii si accesorii de botez:

www.crisiashop.ro
www.natalieshop.ro
www.invitatiisuperbe.ro
www.happycards.ro
www.invitatiioriginale.ro
www.casademodaella.ro

Daca doriti realizarea unui magazine online cu invitatii de nunta nu ezitati sa ne contactati la 0733.982.759 sau pe mail office@plummedia.ro

0no comment
Comert Electronic,

Servicii de articole cu link pe bloguri

Servicii de articole cu link pe bloguri

Servicii de articole cu link pe bloguri

Stim foarte bine ca SEO urmareste generarea de trafic relevant pe site­ul tau. Ce inseamna “trafic relevant”? Este acel trafic care iti aduce bani si te plaseaza in top. Cand vine vorba despre serviciile de optimizare, optiunile sunt variate. Poti gasi pe net o multime de site­uri care iti promit marea cu sarea, care iti prezinta serviciul ca fiind ceva miraculos, care iti garanteaza peste noapte obtinerea primei pozitii in rezultatele motoarelor de cautare.

Rezultatele in cazul procesului SEO apar in timp, pentru ca este nevoie de o anumita perioada pentru a aplica tehnicile SEO. Daca aveti nevoie de servicii profesionale de SEO puteti apela cu incredere la www.seoart.ro. Pachetul de servicii oferit de acest website te pot ajuta sa iti optimizezi natural site­ul prin linkuri din articole pe bloguri. Este primul si singurul serviciu existent in momentul de fata, in Romania, care ofera posibilitatea optimizarii unui site prin aceasta modalitate. Exista pe site o lista cu serviciile pe care ti le pun la dispozitie si pachetele aferente, la preturi avantajoase. Astfel, pritr­o strategie bine aleasa si prin intermediul linkurilor naturale din articole si advertoriale pe bloguri, site­ul tau va putea urca printre primele pozitii in Google. De altfel, articolele cu link­uri vor fi publicate doar pe blog­urile cu page rank mare si fiecare articol in parte va avea link­ul afisat direct de pe pagina cu rank. Fiindca acest tip de servicii Seo este considerat Google Friendly, rezultatele vor aparea mult mai usor si mai rapid. De asemenea, se merge pe corectitudine si pe respectarea clientilor, fiind emise facturi pentru fiecare comanda data si existand rapoarte monitorizare in timp real cu articolele publicate.

Serviciile de articole cu link pe bloguri si pachetele oferite de Seoart sunt recomandate cu incredere de catre Plum Media.

0no comment
Comert Electronic, Sfaturi Optimizare Site,

Calitatea si unicitatea obligatorii in SEO

Calitatea si unicitatea obligatorii in SEO

Calitatea si unicitatea obligatorii in SEO

Informatia a fost dintotdeauna o necesitate pentru orice om ancorat in prezent, pentru orice om care vrea sa inteleaga realitatea ce-l inconjoara si sa o faca sa functioneze in beneficiul sau. Tocmai acesta este si motivul pentru care informatia, bine documentata si bine structurata, a fost intotdeauna si foarte valoroasa. Inca de la aparitia ziarelor, radioului, televiziunilor, fie ele publice sau private, a revistelor frumos colorate cu imagini si texte, informatia de calitate a fost un bun vandabil si unul aflat la foarte mare cautare.

seo romania

Oamenii au fost dintotdeauna dispusi sa scoata bani din buzunar pentru ziare, pentru abonamente radio sau tv, pentru satelit sau cablu, pentru reviste, tocmai pentru a afla informatiile necesare vietii. Internetul in schimb a adus o revolutie in domeniu, lasand la liber o cantitate uriasa de informatie, e drept de multe ori nefiltrata si subiectiva. Cu toate acestea, exista si calitate si documentare pe internet, iar un articol de calitate, cu surse si bine scris poate fi extrem de valoros. Iar pentru ca cei care ofera informatie pe internet au dreptul de a se bucura, in egala masura, de roadele muncii lor, trebuia sa apara si profitul pentru ei…Iata de ce articole precum http://www.seoromania.ro/cum-se-scrie-un-articol-calitativ/ reprezinta un punct de pornire pentru cei care vor sa transforme in aur arta de a scrie in mediul virtual. Motoare de cautare precum Google pun mai mult ca oricand pret pe calitate atunci cand anexeaza o pagina si o plaseaza intre primele rezultate ale cautarilor, si tocmai de aceea optimizarea pentru motoarele de cautare nu mai este suficienta in absenta calitatii si a unicitatii textelor.

Pentru www.seoromania.ro, calitate inseamna astazi informare documentata, bine structurata, expunere coerenta, corectitudine gramaticala, varietate lexicala, idei actuale, utile, stil distinct si evident, lipsa totala a plagiatului – extrem de usor detectabil de Penguin, arma mortala a celor de la Google. In parteneriat cu PlumMedia, SEO Romania intelege sa ofere servicii de calitate pentru optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare, astfel incat informatia de calitate sa primeze si sa raspunda intrebarilor principale ale utilizatorilor internetului, ceea ce contribuie la cresterea semnificativa a traficului pe site-urile de informare optimizate.

0no comment
Comert Electronic,

Concepte cheie in Optimizarea Magazinelor Online

Concepte cheie in Optimizarea Magazinelor Online

Concepte cheie in Optimizarea Magazinelor Online

Convertirea vizitatorilor in clienti este scopul principal al oricarui magazin online, va prezentam in continuare cateva strategii pe care le puteti folosi pentru cresterea ratei de conversie.

Daca esti proprietarul unei afaceri online sau administratorului unui magazin online si te frustreaza “bounce rate-ul” mare si conversiile mult prea mici, atunci este timpul sa faci cateva schimbari in ceea ce priveste design-ul, trebuie sa cresti securitatea site-ului si sa oferi mai multa siguranta utilizatorilor.

Un web design personalizat creste conversiile!

Atragerea consumatorilor pe site-ul tau este o parte importanta a bataliei, dar cea mai dificila parte este convertirea acestora in clienti stabili. Design-ul si aranjarea magazinului online sunt instrumente importante cand vine vorba de optimizare.
Iti recomandam ca design-ul sa fie simplu, dar atractiv, utilizatorul trebuie sa navigheze usor in paginile site-ului si sa existe butoane care sa-l indemne spre achizitionarea unui produs.

Magazinele online trebuie sa fie realizate de un profesionist care cunoaste importanta unei aranjari potrivite produselor sau serviciilor comercializate.  Culorile folosite au de asemenea un impact psihologic asupra utilizatorilor si pot influenta conversiile, deci alege-le cu grija.

Mesajele “call to action” si descrierea detaliata a produselor sau serviciilor sunt foarte importante avand in vedere ca produsele nu pot fi atinse, calitatile acestora trebuie aratate deci prin intermediul unei fotografii de calitate si a unei descrierii reale si detaliate.

Unul dintre motivele care ii determina pe utilizatori sa iasa repede de pe site este aranjarea haotica, nu gasesc usor ceea ce ai nevoie in momentul respectiv.

Ajuta-ti cumparatorii sa se simta in siguranta!

Un alt motiv pentru care marea majoritate a vizitatorilor abandoneaza cosurilor de cumparaturi este pentru ca apar anumite erori sau incertitudini in sistemul de plata, daca oferi o asigurare directa clientului acesta nu isi va mai pune intrebari si va finaliza comanda.

0no comment
Comert Electronic,

Cyberedge raspunderea cibernetica are acum asigurare

Cyberedge raspunderea cibernetica are acum asigurare

Cyberedge raspunderea cibernetica are acum asigurare

Daca esti o persoana juridica cu domeniu de activitate din zona cibernetica este recomandat sa cunosti cateva informatii despre un nou produs din domeniul asigurarilor – asigurarea Cyberedge, asigurarea pentru raspunderea cibernetica.

Caror domenii de activitate se adreseaza aceasta asigurare?

– Institutii financiare (banci, companii consultanta financiara, brokeri);
– Companii de telecomunicatii si call center-uri;
– Companii de utilitati;
– Hoteluri, moteluri, pensiuni, agentii din turism sau agreement;
– Distribuitori en detail sau en gross inclusiv celor cu activitati de comert electronic;
– Companiilor care stocheaza, proceseaza si/sau expediaza (transmit) date cu caracter personal si/sau corporativ si au o raspundere legala in cazul pierderii sau incalcarii protectiei informatiilor personale si/sau corporative ca urmare a: atacurilor de tip hacking (furtul si modificarea de informatii, blocarea accesului la date, fishing, etc.), neglijentei sau nesubordonarii, securitati inadecvate a retelelor (virusi, software fara licenta, software neactualizat sau access neautorizat).

Cyberedge asigura si ofera acoperire pentru:

– cereri de despagubire inaintate de terte persoane, inclusiv costuri de aparare in legatura cu acestea, privind incalcarea protectiei datelor cu caracter personal sau corporativ;

– costuri pentru serviciile profesionale privind asistenta si consultanta juridica in legatura cu investigatii din partea autoritatilor de reglementare;

– costuri privind comunicarea rapida si profesionala in vederea minimizarii impactului negativ asupra imaginii de brand si refacerea acesteia.

Avand in vedere ca  amenintarile si atacurile de pe internet sunt din ce in ce mai frecvente si complexe, pentru majoritatea companiilor devine extrem de important sa se gandeasca la o solutie de asigurare pentru raspunderea cibernetica.

Informatiile prezente in acest articol au doar scop informativ si nu pot fi folosite in cazul unor daune, mai multe detalii despre aceasta asigurare puteti obtine aici www.gammabroker.ro

0no comment