Angajare asistent manager – secretara firma IT (Part time/Full Time) – agentie web

Agentia web Plum Media cauta un candidat in vederea ocuparii pozitiei de asistent manager – secretara (Part Time/Full Time) de la birou sau sistem hibrid

Job disponibil imediat actualizat 12.06.2023

Cautam o persoana dornica sa invete si sa ajute activ echipa in promovarea si dezvoltarea unor proiecte online de succes.

Descrierea postului:

  • Contribuie la buna desfasurare si dezvoltare a companiei
  • Asigura interfata dintre companie si persoanele din exterior (furnizori, clienti, parteneri, reprezentanti ai diverselor institutii etc.) si promoveaza o imagine buna
  • Asigura activitatile de protocol in conditii optime;
  • Proceseaza in mod eficient convorbirile telefonice, inregistreaza mesajele si le transmite in mod rapid si corect celorlalte departamente
  • Transmite si primeste corespondenta (e-mail, curier etc), o triaza cu atentie si o distribuie in companie;
  • Redacteaza anumite documente
  • Participarea la procesul de ofertare pentru lucrari de anvergura SICAP, platforme externe
  • In functie de disponibilitate si de dorinta de invatare se poate implica in celelalte departamente
  • Participarea la evenimente si cursuri de specialitate
  • Pregatirea actelor pentru departamentul contabil, resurse umane, protectia si medicina muncii etc
  • Raportari si analize in functie de necesitate

Cerinte:

  • Studii medii sau superioare;
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare, spontaneitate;
  • Comunicare verbala si scrisa corecta in limba romana;
  • Limba engleza – scris, vorbit (nivel mediu)
  • Abilitati operare PC (Excel, Word)
  • Persoana energica, atenta la detalii;
  • Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;
  • Persoana responsabila, corecta, sincera, capabila sa respecte instructiuni si termene limita
  • Aspect fizic ingrijit, discreta, discurs coerent, autocontrol.
  • Coordonarea resurselor alocate din cadrul departamentelor de executie si dezvoltare
  • Urmarirea proiectelor in derulare
  • Asigurarea fluentei transferului de informatii intre client si departamentele interne
  • Monitorizarea respectarii standardelor de calitate si incadrarea in termenele asumate
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, managementul timpului
  • Experienta anterioara minim 1 an.

Iti oferim oportunitatea de dezvoltare a unei cariere alaturi de echipa noastra de profesionisti!

Beneficii:

Job disponibil imediat

✅ Pachet salarial (se negociaza in functie de experienta si programul ales);
✅ Telefon, laptop/tableta/ PC;
✅ Posibilitate de dezvoltare datorita proiectelor diversificate nationale si internationale
✅ Acces la cursuri, carti si alte materiale educationale
✅ Acces la instrumente specifice pentru optimizarea modului de lucru
Dupa perioada de proba oferim posibilitatea de renegociere salariala + alte beneficii.

Program de lucru: 9-17 de luni pana vineri

Locatie birou: Nerva Traian 19A (la 5 minute de metrou Timpuri Noi)

Salariu: incepand de la 2500 lei net si negociat in functie de experienta

Tip job: full time ( 8 ore) sau part time (4 ore)

Program L-V: 9-17

Descrierea companiei:

Firma specializata in comunicare online si comert electronic, realizare site-uri de prezentare, magazine online, promovarea afacerilor in mediul online folosind publicitatea PPC Google Adwords, Facebook, optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), branding, design grafic si pentru print.

Va rugam sa ne trimiteti CV-urile la mail office@plummedia.ro si detalii suplimentare se pot obtine la 0733.982.759, multumim

Nu uita sa verifici si celelalte Job-uri din IT

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button