AVANTAJELE COPYWRITE-ULUI IN SEO

AVANTAJELE COPYWRITE-ULUI IN SEO

Chiar daca in trecut am scris despre copywritting (TEXTE ORIGINALE PENTRU O MAI BUNA POZITIONARE si GHID PENTRU INCEPATORI IN SEO COPYWRITING) am considerat ca este util sa venim cu un articol despre „arta de a scrie texte” reactualizat pentru anul 2017.

Asadar sa incepem:

Redactarea continutului a fost intotdeauna un instrument de vanzare si de ce nu, de manipulare a oamenilor. Fie ca vorbim despre carti, reviste, ziare sau simple pliante, continutul scris a fost mereu un instrument la indemana celor care doreau sa promoveze un produs, o idee sau un gand.
Astazi, Copywrite-ul este la fel de important cum era odinioara, insa mediul in care se propaga este putin diferit. Exista, intr-adevar, ziare, carti si reviste, insa locul lor este preluat intr-un mod accelerat de online.

Site-urile web si retelele de socializare devin principala sursa de informare a oamenilor iar vanzarile, indiferent de domeniul lor, incep sa se faca exclusiv online.Copywrite-ul in SEO

Partea cu adevarat interesanta a mediului online este faptul ca informatia este livrata cu precizie, catre cei care si-o doresc cu adevarat. Practic, cel care doreste sa afle ceva sau sa cumpere ceva cauta pe Google sau pe alt motor de cautare si gaseste cu usurinta informatia de care are nevoie.
Astfel, optimizarea pentru motoarele de cautare este o realitate pe care fiecare administrator de website o cunoaste foarte bine iar Copywrite-ul este sangele care pulseaza in aceasta realitate.

Ce este SEO?

SEO vine de la Search Engine Optimization si in traducere libera inseamna optimizare pentru motoarele de cautare. Practic, un proces SEO reprezinta toate actiunile ce ii sunt necesare unui site pentru a ajunge pe primele pozitii in cautarile de interes pentru el.
Tehnicile SEO sunt destul de variate si de multe ori nu sunt foarte bine definite, insa ceea ce este cert, este faptul ca orice website care isi doreste sa fie cat mai sus in motoarele de cautare trebbuie sa livreze continut de foarte buna calitate.

Care sunt principalele avantaje ale CopyWrite-ului in SEO?

Un continut de buna calitate prezinta o serie de avantaje, unele evidente, altele mai putin evidente:
• Textele de buna calitate atrag oameni pasionati de domeniul in care activeaza website-ul
• Continutul unic, scris corect si actualizat continuu atrage atentia motoarelor de cautare
• Copywrite-ul bun contureaza un brand, oferindu-i sansa oricarui website sa se transforme in autoritate in domeniul in care activeaza
• Atrage trafic si ii determina pe vizitatori sa revina pe site
In cateva cuvinte, Copywrite-ul vinde si este indispensabil.

Cu ce difera CopyWrite-ul SEO de copywrite-ul clasic?

Daca in cazul copywrite-ului clasic lucrurile erau destul de simple: un text corect si bine gandit atragea atentia cititorului, in cazul copywrite-ului pentru SEO lucrurile se complica putin. Un text scris pentru motoarele de cautare trebuie sa respecte o serie de conditii si sa tina cont de foarte multe detalii mai mici sau mai mari:
• Densitatea cuvintelor cheie. Un text scris pentru optimizarea in motoarele de cautare trebuie sa aiba o densitate corecta a cuvintelor cheie. De regula, acestea trebuie sa apara de mai multe ori intr-un articol, pentru a-si contura importanta. Exista mai multe reguli in acest sens si o multime de sfaturi ce pot fi descoperite in mediul online.
• Lungimea articolelor. In cazul articolelor pentru SEO, lungimea conteaza. In principiu, media articolelor prezente in primele locuri ale motoarelor de cautare are aproximativ 2000 de cuvinte. Un articol de 2000 de cuvinte este un articol extrem de bine informat, care are capacitatea de a-i oferi valoare cititorului.
• O analiza corecta a cautarilor Google. Motoarele de cautare ofera instrumente prin care poti afla cat de mult sunt cautate anumite expresii. In functie de aceste cautari poti sa descoperi cu exactitate care sunt cuvintele carora trebuie sa le dai densitate si pe care trebuie sa te axezi.
• Structura articolelor. In cazul articolelor scrise pentru SEO conteaza foarte mult si structura acestora. Titlurile, subtitlurile si modul in care este impartit un articol, toate pot sa ofere o experienta placuta cititorului si in acelasi timp sa obtina o nota foarte buna de la Google.
Evident, trebuie sa se evite o densitate prea mare a cuvintelor cheie, trebuie sa se pastreze o exprimare naturala si trebuie sa se aiba in vedere cititorul. In cateva cuvinte, Copywrite-ul SEO trebuie sa aiba echilibru.

Ce greseli sunt facute adeseori in Copywrite-ul SEO?

Fiind un domeniu foarte larg, exista o multime de greseli care se fac de catre administratorii de website-uri aflati la inceput. Cea mai mare greseala este copywrite-ul copiat. Pentru multi pare usor sa copieze anumite texte si sa le aranjeze pe propriile site-uri insa aceasta solutie nu este nici legala, nici etica si nici ok din punct de vedere SEO. Continutul UNIC este cel mai important pentru rezultate cat mai bune.
O a doua greseala este data de structura neatractiva a textului. Oricat de buna ar fi o informatie, un text care nu arata bine nu este citit. Inainte de a citi un text, oamenii au tendinta sa il analizeze din perspectiva titlurilor si a subtitlurilor, asadar, aceste elemente au o importanta colosala.
De asemenea, este gresit sa creezi un text care nu aduce ceva nou si util. Chiar daca scrii texte cu scopul de a fi pe placul Google, cei care conteaza cu adevarat si cei care cumpara produsele tale ( fie ca vorbim despre informatii, produse fizice sau reclame prin care monetizezi site-ul ) sunt oamenii. Ei trebuie sa gaseasca inforatii utile pe site-ul tau si atunci rezultatele se vor vedea, fara doar si poate.
Multi dintre cei care detin site-uri aleg sa isi scrie singuri textele, ajungand sa faca greseli destul de mari in structura sau modul de informare a acestora.

Concluzionand, Copywrite-ul SEO este extrem de important si trebuie sa i se acorde atentia pe care o merita. Daca ai un website, fie ca este vorba despre un magazin online, un blog sau un site de prezentare a afacerii tale, este deosebit de important sa ii asiguri mereu continut proaspat, sa te asiguri ca acesta raspunde la cele mai arzatoare intrebari ale potentialilor clienti si sa te asiguri ca tot ceea ce oferi pe site este 100{15e95fd52b3616ec747817374c05027bb78c15731a34bbec721da788555378cd} unic.

Lasă un comentariu